آخرین اخباراقتصادی

بهترین تحلیل ارز دیجیتال رو کجا ببینیم ؟

در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال بیش از دوازده هزار توکن و کوین وجود دارد. افرادی که در این بازار به خریدوفروش ارز می‌پردازند با استفاده از بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال می‌توانند از آخرین نوسانات و تغییرات بازار مطلع شوند. با استفاده از این سایت‌ها و ابزارهای آنلاین شما می‌توانید ارزهای جدید و آینده‌دار را شناسایی و بر روی آن دسته از ارزها که رشد مستعدی دارند سرمایه‌گذاری کنید.

نوشته های مشابه

با توجه‌ به اینکه بازار رمزارزها نسبت به بازارهای مالی دیگر نوظهور است، فعالیت و پژوهش در آن نیازمند کسب دانش پایه در زمینه بلاکچین و تکنولوژی‌های مربوط به این حوزه است. اگر شما نیز از فعالان بازار ارزهای دیجیتال هستید یا اینکه قصد فعالیت در آن را دارید، باید بدانید که اکثر اطلاعاتی را که برای فعالیت و تحلیل در این بازار به آن نیازمند خواهید شد را می‌توانید از طریق بهترین سایت‌های خارجی تحلیل ارز دیجیتال که در ادامه این مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت به دست آورید.

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال

بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال

فرض کنید به‌عنوان یک کاربر فعال در دنیای کریپتوکارنسی قصد انجام دادن معاملات جدید را دارید. در چنین شرایطی برای این که بتوانید به اطلاعات ارز دیجیتال مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، باید به دنبال بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال بروید. بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال سایتی است که بتواند بهترین اطلاعات ممکن را در مورد رفتار ارز دیجیتال مورد نظر و همچنین آینده آن در اختیار کاربران قرار دهد.

در واقع سایت‌های معتبری که در زمینه بازار ارز دیجیتال در حال فعالیت هستند، برای افرادی که به خریدوفروش ارز می‌پردازند حکم چراغ راهنما را دارند. برای این منظور است که آموزش در سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال برای هر فردی که به این دنیا قدم می‌گذارد امری واجب است. در ادامه چند نمونه از سایت‌های خارجی تحلیل ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین تحلیل ارز دیجیتال رو کجا ببینیم ؟

سایت‌های خارجی تحلیل ارز دیجیتال

همان‌طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره کردیم برای کسب اطلاعات دقیق از رویدادهای بازار کریپتو و موفقیت و کسب سود بیشتر در آن باید به سایت‌های معتبر مراجعه کنید. اگر شما نیز از وجود این سایت‌ها آگاه نیستید با ما همراه باشید؛ زیرا قصد داریم چند نمونه از نوع خارجی آن‌ها را به طور کامل برای شما معرفی کنیم.

۱- سایت CoinMarketCap

اگر شما نیز از سابقه فعالیت در بازار ارز دیجیتال و کریپتو برخوردار هستید حتما تا کنون نام سایت معروفی چون کوین گوکو را شنیده‌اید. معامله‌گران بازار ارز دیجیتال و تریدرها برای این که بتوانند از فعالیتی اصولی، درست و منطقی بهرمند شوند، باید بتوانند اطلاعاتی در مورد به‌روزترین تغییرات رمزارزها، تحلیل‌هایی که روی آن‌ها صورت گرفته و همچنین نظرات کارشناسان در مورد آن‌ها را کسب کنند. سایت کوین مارکت کپ تا قبل از سال ۲۰۱۸ این اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

اما سایت کوین گکو از این سال به بعد توانست از تمامی سایت‌ها پیشی بگیرد. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید با انواع مختلف فیلتر، ارزهای دیجیتال را جستجو کنید. یکی از ویژگی‌های مهم و کاربردی این سایت که موجب شده آن را در فهرست برترین سایت‌های تحلیل ارز خارجی قرار دهد، پیوندهای مفید موجود در آن محسوب می‌شود.

کاربران در این سایت می‌توانند به حساب‌های اجتماعی، پست‌های کاربردی وبلاگ‌ها و همچنین وب‌سایت‌های رسمی سوق داده شوند. ضمن این که شما می‌توانید با مراجعه به سایت کوین گکو از آدرس قراردادهای ارزهای دیجیتال دیدن کنید. این سایت از بیست زبان مختلف در دنیا پشتیبانی می‌کند و اطلاعات معتبری را درباره رمزارزها در اختیار معامله گران قرار می‌دهد.

۲- سایت کوین مارکت کل

آیا تا کنون برای شما نیز پیش آمده که برای دسترسی به همه اطلاعات و رویدادهای کریپتوها با مشکل مواجه شوید؟ در این قسمت از مقاله با معرفی شگفتی CoinMarketCal این مشکل را برای شما برطرف خواهیم کرد. بهترین سایت تحلیل ارز دیجیتال یعنی کوین مارکت کل این امکان را برای شما فراهم می‌کند که یک تقویم جامع و کامل از تمامی رمزارزها با همه جزئیات در اختیار داشته باشید.

از طریق این سایت می‌توانید رویدادهای مهمی که اخیرا رخ داده بررسی و همچنین به آخرین تغییراتی که در صد کوین برتر صورت گرفته دسترسی پیدا کنید. این سایت یک ابزار بسیار مفید برای کشف اطلاعات ایردراپ‌های سودآور است. برای کسب موفقیت‌های بزرگ باید به جستجوی رویدادهای بزرگ پرداخت.

سایت کوین مارکت کل برای افرادی که در بازار معاملات ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند یک فرصت بسیار عالی تجاری را به وجود می‌آورد، زیرا آن‌ها را در کسب اطلاعات مفید برای موفقیت و سود بیشتر همراهی می‌کند. از جمله ویژگی‌های این سایت می‌توان به رایگان بودن اطلاعات آن اشاره کرد. سایت CoinMarketCal ارزش امتحان را دارد زیرا می‌توانید یک جهان جدید از رویدادهای کریپتو را پیش روی شما قرار دهد.

۳- سایت Santiment

اگر برای تجزیه و تحلیلی که انجام می‌دهید داده‌های سه ماهه موجود در سایت لونار کراش برای شما کافی نبود، می‌توانید تحلیل‌هایی نظیر آن را در سایت سانتیمنت اجرا کنید. در این سایت شما می‌توانید با کمترین محدودیت، بر روی بیش از هزار ارز دیجیتال تحلیل‌های مشابه‌ای را انجام دهید.

این سایت به دلیل قرار دادن اطلاعاتی مانند ارزش بازار، حجم و حتی اطلاعاتی که مربوط به تحلیل On Chain است به کاربران، نام خود را در ردیف بهترین و برترین سایت‌های خارجی که به تحلیل ارز دیجیتال می‌پردازند قرار داده است.

می‌توان گفت پلتفرم Santiment از جمله بهترین ابزارهای موجود برای مطالعه رمزارزها به‌شمار می‌آید. این پلتفرم نیز مانند سایت گلسنود که در فهرست برترین سایت‌‌های تحلیل ارز دیجیتال خارجی قرار گرفته، علاوه بر دیدگاه‌های منطقی نسبت به بازار ارز دیجیتال، اطلاعات کاربردی و بسیار ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار داده است. این پلتفرم همواره در تلاش بوده که پوشش‌دهی رمزارزها را به بهترین شکل به کاربران ارائه دهد.

۴- سایت LunarCrush

وب‌سایت لونار کراش ازجمله سایت‌های کاربردی در زمینه تحلیل و ارزیابی احساسات حاکم بر بازار است. لونار کراش می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را از درک و احساسات عموم نسبت به یک پروژه کریپتویی مهم را در اختیار افراد قرار دهد.

از این رو LunarCrush را در ردیف برترین سایت‌های ارز دیجیتال خارجی جای داده‌اند. شما می‌توانید بر اساس معیارهایی که توسط لونار کراش منتشر می‌شود، مانند احساسات صعودی یا نزولی در بازار خرسی و گاوی، حجم، ارزش بازار، حجم اجتماعی و…، را مشاهده کرده و رمزارز مورد نظر خود را تجزیه و تحلیل کنید.

در طرح‌های رایگان LunarCrush تنها می‌توان نمودارهای سه ماهه را مشاهده کرد و برای دسترسی به اطلاعات بیشتر برای ارزیابی دقیق‌تر باید هزینه پرداخت کرد. این موضوع موجب شده است تا تحلیل روندهای بلندمدتی که بر اساس احساسات بازار ارزیابی می‌شود دشوار شود که این مورد از جمله معایب سایت لونار کراش محسوب می‌شود.

سایت‌های خارجی تحلیل ارز دیجیتال

اطلاعات دقیق، رمز موفقیت در بازار کریپتو

باتوجه‌به اینکه بازار ارز دیجیتال از تنوع و پیچیدگی خاصی برخوردار بوده و به‌سرعت در حال رشد است، دسترسی به اطلاعات و اخبار دقیق و موثق یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در این بازار به‌شمار می‌رود. همان‌طور که ذکر شد این اطلاعات را می‌توانید از سایت‌هایی تحلیل ارز دیجیتال کسب کنید.

یکی از معتبرترین سایت‌های فعال در زمینه خریدوفروش ارز دیجیتال، مجموعه اکسکوینو است که با ارائه داده‌های بازار، تحلیل‌های جامع، آمارها و راهنمایی‌های سودمند، بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهد. دریافت اطلاعات واقعی از دنیای ارز دیجیتال، ریسک از دست دادن سرمایه را کاهش داده و رسیدن به سود را محتمل‌تر می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا