آخرین اخباراجتماعی

بسته بندی 3 طعم بهشتی

  پاکت بسته‌بندی چای، قهوه و دمنوش با توجه به هر سلیقه‌ای – باکس پوچ رنگی

قهوه، چای و دمنوش سه طعم فراموش نشدنی

سه نوشیدنی بالا، دارای طعم‌های بسیار خوبی هستند. اما برای حفظ و نگهداری طعمشان، باید از یک پاکت بسته‌بندی مناسب استفاده کنید. در ادامه باما همراه باشید تا درمورد ویژگی‌هایی که یک پاکت بسته‌بندی قهوه، چای یا دمنوش باید داشته باشد چیست؟

ویژگی‌های پاکت بسته‌بندی قهوه

حفاظت از قهوه در برابر عوامل محیطی: قهوه یک ماده حساس است که در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، اکسیژن، نور و گرما آسیب پذیر است. بسته‌بندی قهوه باید از آن در برابر این عوامل محافظت کند تا طعم و عطر آن حفظ شود.

اطلاعات کافی در مورد محصول: بسته‌بندی قهوه باید اطلاعات کافی در مورد محصول را در اختیار مشتریان قرار‌دهد. این اطلاعات شامل نوع قهوه، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نحوه نگهداری و مصرف قهوه است.

قابل استفاده مجدد: بسته‌بندی قهوه می تواند به گونه ای طراحی شود که قابل استفاده مجدد باشد. این امر می تواند به کاهش مصرف پلاستیک و سایر مواد بسته‌بندی کمک کند.

ویژگی‌های پاکت بسته‌بندی چای

پاکت بسته‌بندی چای نیز باید یکسری ویژگی‌ها مشابه بسته‌بندی قهوه داشته باشد. بیاید به ویژگی‌های بسته‌بندی چای بپردازیم.

حفاظت از چای در برابر عوامل محیطی: چای یک ماده حساس است که در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، اکسیژن، نور و گرما آسیب پذیر است. بسته‌بندی چای باید از آن در برابر این عوامل محافظت کند تا طعم و عطر آن حفظ شود.

سهولت در حمل و نقل و نگهداری: بسته‌بندی چای باید به گونه‌ای طراحی شود که حمل و نقل و نگهداری آن آسان باشد. بسته‌بندی‌های سنگین و حجیم برای مصرف کنندگان جذاب نیستند و ممکن است باعث شود که از خرید چای امتناع کنند.

ظاهری جذاب و چشم نواز: بسته‌بندی‌چای اولین چیزی است که مشتریان با آن مواجه می شوند. بسته‌بندی باید جذاب و چشم نواز باشد تا توجه مشتریان را جلب کند و آنها را به خرید چای ترغیب کند.

اطلاعات کافی در مورد محصول: بسته‌بندی چای باید اطلاعات کافی در مورد محصول را در اختیار مشتریان قراردهد. این اطلاعات شامل نوع چای، تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نحوه نگهداری و مصرف چای است.

ویژگی‌های پاکت بسته‌بندی دمنوش

ضد نفوذپذیری: پاکت بسته‌بندی دمنوش باید به گونه‌ای باشد که مانع از نفوذ رطوبت، هوا و سایر عوامل خارجی به داخل آن شود. این امر به حفظ کیفیت و طعم دمنوش کمک می‌کند.
ضد اکسیداسیون: پاکت بسته‌بندی دمنوش باید از موادی ساخته‌شده باشد که مانع از اکسیداسیون دمنوش شود. این امر به حفظ رنگ و عطر دمنوش کمک می‌کند.

قابلیت چاپ و طراحی: پاکت بسته‌بندی دمنوش باید قابلیت چاپ و طراحی متنوع داشته باشد تا بتوان اطلاعات و تصاویر مورد نظر را روی آن چاپ کرد. این امر به افزایش جذابیت و فروش دمنوش کمک می‌کند.

قیمت مناسب: پاکت بسته‌بندی دمنوش باید از قیمت مناسبی برخوردار باشد تا بتوان آن را به راحتی به بازار عرضه کرد.

استحکام کافی، سهولت در باز و بسته‌شدن، و قابلیت حمل آسان نیز از ویژگی‌های پاکت بسته‌بندی دمنوش است.

پاکت مناسب بسته‌بندی چای و قهوه

در رابطه با بسته‌بندی قهوه، چای و دمنوش باید گفت که شما دامنه انتخابی بالایی دارید. همگی این انتخاب‌ها، بستگی به سلیقه شما دارد. اگر شما به فکر یک بسته‌بندی شیک و با کلاس هستید و می‌خواهید روی پاکت، سوپاپ داشته باشید، باکس پوچ رنگی می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. بیاید با این پاکت بیشتر آشنا بشیم.

پاکت باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی

باکس پوچ رنگی دارای ته صافی هستند. که باعث می شود روی قفسه ها یا هر جایی که قرار است به صورت عمودی بایستند. این یکی از ماهرانه ترین ویژگی هایی است که پاکت باکس پوچ رنگی و دیگر انواع دارند.

مزایای پاکت باکس پوچ رنگی

  • ایستایی مناسب بر روی قفسه ها
  • کفه صاف
  • امکان نمایش برند
  • چاپ پذیری
  • انعطاف پذیر بودن پاکت و راحتی استفاده
  • جذابیت در قفسه ها

اگر به دنبال بسته‌بندی هستید که، مشتری بتواند محتویات درون محصول را ببینید، پاکت باکس پوچ شفاف مات برای شما یک گزینه بسیار خوب است.

باکس پوچ شفاف مات

باکس پوچ شفاف مات لوکس ترین، جدیدترین و درعین حال گرانترین مدل پاکت موجود در بازار است. از خصوصیات این پاکت میتوان به ایستایی بودن کامل، ظرفیت بالا نسبت به ابعاد، نمایی زیبا در قفسه‌های فروشگاه و زیپ منحصر بفردش نام برد. باکس پوچ شفاف مات، یک نوع باکس پوچ شفاف است که با استفاده از پلی پروپیلن مات شده شفاف ساخته‌شده است. علاوه بر شفافیت، این پاکت دارای یک پوشش مات است که انعکاس نور را کاهش می دهد و به باکس ظاهری مات و دلپذیر می‌دهد.

باکس پوچ شفاف مات

اگر هم شما به دنبال پاکتی هستید که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد و بتواند حجم بالایی از محصولات را درون خود جای دهد، باکس پوچ کرافت دقیقا همان گزینه است.

باکس پوچ کرافت

از جمله قدیمی‌ ترین پاکت‌ها که برای بسته‌بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد پاکت کرافت است. باکس پوچ کرافت از آن دسته پاکت‌هایی است که هیچ‌گاه از صحنه رقابت با پاکت‌های بسته‌بندی کنار نمی‌رود و علت آن هم جنس بسیار خوب و ویژگی های جذاب آن برای انواع چاپ است که می‌توان تبلیغات مورد نیاز را بر روی پاکت‌های کرافت به خوبی چاپ کرد.

باکس پوچ کرافت نوعی بسته‌بندی است که به صورت پیچیده شده مونتاژ می‌شود و برای بسته‌بندی محصولات مختلف از جمله خوراکی‌ها، هدایا، لوازم التحریر و… استفاده میشود. این نوع بستهبندی اغلب از کاغذ کرافت با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف ساخته می‌شود و به دلیل خاصیت بازیافتی آن، به عنوان یک راه حل سبز و دوستدار محیط زیست شناخته‌شده است.

از ویژگی‌هایی که این پاکت را نسبت به بقیه متمایز می‌کند، قابلیت نوشتاری آن است. شما می‌توانید با استفاده از یک خودکار روی این پاکت بنویسید و برای خود نشان بگذارید.

باکس پوچ کرافت

شما برای خرید بسته‌بندی چای، دمنوش و قهوه می‌توانید به فروشگاه باکس پوچ مراجعه کنید.

 دفتر مرکزی:  تهران، بازار ۱۵ خرداد، پله های نوروز خان، سرای ملاهادی، طبقه ۲، پلاک ۶ 

مغازه:  تهران، بازار ۱۵ خرداد، پله های نوروز خان، کوچه سلطان العلماء، پلاک ۴۴

تماس با فروشگاه:

۰۲۱-۵۵۵۸۳۴۵۴

۰۲۱-۵۵۶۱۶۹۳۳

مشاوره و پشتیبانی:

 ۰۹۱۲۳۳۸۳۲۸۵

وب سایت:  boxpouch.ir

پست الکترونیک:  info@boxpouch.ir

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا