بانک-بیمه-بورس

برگزاری مراسم سالگرد تاسیس بیمه ما با حفظ فاصله اجتماعی

به گزارش روابط عمومی بیمه ما، در این مراسم که به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از انتقال آن، به صورت برخط و در بستر اسکایپ برگزار شد، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران ستادی و مدیران شعب حضور داشتند.

حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ما ضمن بزرگداشت هفته کرامت و قدردانی از مدیرعاملان، اعضای هیات مدیره و همکارانی که در گذشته برای تحقق اهداف شرکت تلاش کرده اند، دهمین سالروز تاسیس شرکت را به کلیه ذینفعان تبریک گفت.

مدیرعامل بیمه ما ضمن آرزوی بهبودی برای همه بیماران در شرایط حاکم، بر لزوم ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت:  در شرایط پیش آمده ، سلامتی پرسنل بر هر موضوع دیگری ارجحیت دارد. در صورت سلامتی قادر خواهیم بود رسالت خود را که تامین آرامش بیمه گذاران می باشد تامین کنیم.

وی با توجه به شیوع بیماری فراگیر کرونا اوضاع شرکت را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد، با وجود محدودیت های موجود در این ایام، موفق شدیم به  اهداف مورد نظرمان دست پیدا کنیم و بیش از موعد، برنامه های ابلاغی را محقق سازیم . گفتنی است در این راستا پرتفوی هایی که در eps  تاثیر نداشتند را جذب نکردیم.

بهاری فر تطبیق با شرایط فعلی جامعه، افزایش سرعت عمل به وسیله تفویض اختیار، مجهز شدن به دانش روز و تصمیم گیری در حداقل زمان ممکن را حائز اهمیت دانست و گفت:به جرات اعلام می کنم؛ با توجه به وحدت و همدلی اعضای محترم هیات مدیره، حمایت سهامداران ارجمند، توانمندی شبکه فروش و پتانسیل بالای همکاران فهیمم در شرکت سهامی بیمه ما، دستیابی به هیچ هدفی دور از دسترس نیست.

مدیرعامل بیمه ما با تاکید بر حفظ ترکیب پرتفوی، اصلی ترین هدف شرکت در سال 99 را تامین منافع کلیه ذی نفعان دانست و گفت: با مدیریت صحیح ریسک، ایجاد نقدینگی، تامین و تولید سود پایدار و  افزایش سرمایه ، رتبه یک توانگری مالی را حفظ خواهیم کرد .

در این نشست، بیژن صادق رییس هیات مدیره  ضمن تشکر از همه ارکان پر تلاش شرکت تشریح کرد: رشد حق بیمه، ترکیب بهینه پرتفوی و ضریب خسارت مناسب با تلاش مجدانه تک تک عزیزان حاصل شده است. ایمان داریم با پتانسیل سهامداران و نیروهای پرانگیزه شرکت، این روند رو به رشد را ادامه خواهیم داد تا به جایگاه اصلی خود در صنعت بیمه دست پیدا کنیم.

در ادامه معاونین مدیرعامل در حوزه های فنی، برنامه ریزی و فناوری و شبکه فروش و توسعه بازار به ارائه گزارش از عملکرد خود در سه ماهه نخست سال 99 پرداختند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا