آخرین اخباراجتماعیاقتصادیایرانبانک-بیمه-بورسویژه

برگزاری رویداد کارآفرینی “سامیت ۲۰۲۰” از ۲۴ بهمن

رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس از برگزاری رویداد “پردیس سامیت ۲۰۲۰” در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری خبر داد.

نوشته های مشابه

به گزارش  نقش نیوز، مهدی عظیمیان در نشستی خبری مرکز شتابدهی نوآوری را بازوی اجرایی برای حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور دانست و افزود:  سال ۹۳ این مرکز توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی و مسئولیت آن به پارک فناوری پردیس واگذار شد. ترویج فرهنگ کارآفرینی و کمک به ایجاد استارتاپ‌های پایدار دو هدف اصلی مرکز شتابدهی نوآوری است.

وی با بیان اینکه از زمان فعالیت مرکز شتابدهی نوآوری تا به امروز، حدود ۵۵ شتابدهنده با کمک این مرکز ایجاد شده و در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: این مرکز از شتابدهنده‌هایی که تاییدیه مرکز را داشته باشند، حمایت می‌کند. اعطای تسهیلاتی برای تامین فضا از جمله حمایت‌های مادی این مرکز است.

در این نشست سید داود متولی، دبیر اجرایی پردیس سامیت ۲۰۲۰  نیز گفت: از اواخر سال ۹۵ ایده ایجاد رویدادی که باعث آشنایی و هم‌افزایی بین بازیگران شود، ارائه و تصمیم به برگزاری رویداد “پردیس سامیت” گرفته شد که در ابتدا عنوان آن “دورهمی استارتاپی پردیس” بود و در حال حاضر این رویداد با عنوان “پردیس سامیت” با هدف اشتراک، هم‌افزایی، آموزش و ایجاد سرگرمی برای شرکت‌کنندگان در آن برگزار می‌شود.

وی اولین رویداد این برنامه را در آذر ماه سال ۹۷ دانست و خاطر نشان کرد: پردیس سامیت ۲۰۱۸ مختص برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و پردیس سامیت سال ۲۰۱۹ مختص مدیران شتابدهنده‌ها بود. اما در پردیس سامیت ۲۰۲۰، پذیرای برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی و همچنین مدیران شتابدهندها، به صورت توامان هستیم.

متولی، برگزاری رویداد “پردیس سامیت” به صورت بین‌المللی را از برنامه‌های این رویداد ذکر کرد و یادآور شد: در همین راستا امسال “مندیپ اوبرایان” رئیس دفتر یونیسف ایران در سخنرانی روز افتتاح حضور خواهد داشت.

دبیر پردیس سامیت ۲۰۲۰ از معرفی برترین برگزارکنندگان رویداد در سال ۹۸ خبر داد و گفت: بعد از چند سال حمایت از برگزاری رویداد کارآفرینی کشور به این نتیجه رسیدیم که زمان آن است که رویدادها از لحاظ کیفیت نیز ارتقا پیدا کنند. بنابراین تصمیم گرفتیم یک نظرسنجی صرفاً «درباره رویدادهایی که مورد تایید مرکز شتابدهی نوآوری» است، صورت دهیم. نتایج این نظرسنجی به مرکز شتابدهی نوآوری و به برگزارکنندگان رویداد در جهت ارتقای کیفیت کمک خواهد کرد.

متولی، برگزاری پنل ویژه بانوان را از دیگر برنامه‌های این رویداد دانست و ادامه داد: در این پنل ضمن هم‌اندیشی و هم‌نشینی فعالان این حوزه، چالش‌های فعالیت بانوان در زیست‌بوم نوآوری و فناوری بررسی شده و تلاش می‌شود تا راهکارهایی برای تسهیل و افزایش سطح فعالیت بانوان ارائه شود.

به گفته وی، این رویداد در روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا