استان هاخراسان جنوبیویژه

بررسی روند پیشرفت برنامه‌های سند توسعه درمیان

رضا بهنام -خراسان جنوبی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: محسن منصوری مدیر عامل بنیاد علوی در جریان حضور در استان به شهرستان درمیان سفر می‌کند تا از روند اجرای پروژه‌ها بازدید کند.

وی افزود:در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده بین استانداری و بنیاد مستضعفان، طرح‌ها و پروژه‌هایی به منظور محرومیت زدایی از شهرستان درمیان در دستور کار دو حوزه قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: طرح و برنامه‌های تعریف شده در مفاد تفاهم نامه مذکور در قالب زیرساخت های عمرانی و اقتصادی، وارد فاز اجرایی شده است.

میرجعفریان تأکید کرد: در سفر مدیر عامل بنیاد علوی، ضمن رصد میدانی طرح‌ها، جهت توسعه اقدامات و تسريع در اجرای پروژه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: بازدید از یک شرکت تولیدی صنایع دستی، پروژه‌های مسکن روستایی، مبلمان شهری و چمن مصنوعی، همچنین شرکت در مراسم رزمایش مهربانی، کلنگ زنی یک باب کتابخانه روستایی و حضور در جلسه شورای اداری درمیان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای سفر مدیر عامل بنیاد علوی به این شهرستان است.

در سال ۹۷ و با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همایش ملی روز روستا و عشایر که در استان برگزار شد، در راستای محرومیت زدایی از شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه، چهار تفاهم نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان منعقد گشت که طی آنها طرح‌ها و پروژه‌هایی به منظور توسعه این شهرستان‌ها در دستور کار دستگاه‌های معین قرار گرفت. این طرح و برنامه ها به همت استانداری و دستگاه‌هایی که به عنوان معین شهرستان‌ها تعيين شده‌اند، عملیاتی شده و با درصد پیشرفت‌های مختلف در حال اجرا می‌باشد. حضور منصوری مدیرعامل بنیاد علوی کشور در شهرستان درمیان نیز در همین راستا و به منظور بررسی شرایط موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا