آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

برای آشپزخانه مدرن، این محصولات توکار بوش را بخرید

 

آشپزخانه‌های مدرن این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این آشپزخانه‌ها ظاهر یک دستی دارند و از سبک مینیمال در طراحی تبعیت می‌کنند. اصولا برای تجهیز این آشپزخانه‌ها از محصولات توکاری استفاده می‌شود تا ظاهر این محصولات با دیگر کابینت‌هایت آشپزخانه همخوانی داشته باشد. در واقع درب بیرونی محصولات توکار طوری طراحی شده است که بتوان یک لایه چوب بر روی آنها سوار کرد تا دیگر نمای اصلی محصولات مشخص نباشد.

حالا اگر بخواهیم یک آشپزخانه مدرن را تجهیز کنیم بهتر است از محصولات چه برندی استفاده کنیم؟

محصولات توکار بوش، بهترین گزینه برای تکمیل آشپزخانه‌های مدرن است. حتما از میان محصولات بوش، شهرت ظرفشویی توکار بوش یا فر برقی توکار بوش را زیاد شنیده‌اید اما محصولات توکار این شرکت آلمانی تنها به این دو قلم محدود نشده‌اند و شما می‌توانید یک آشپزخانه کامل با محصولات با کیفیت بوش داشته باشید.

ما در این مطلب می‌خواهیم تعدادی از مهم‌ترین محصولات توکاری بوش که برای یک آشپزخانه ضروری هستند را به شما معرفی کنیم.

خرید محصولات توکار بوش با مناسب‌ترین قیمت

گاز رومیزی بوش

شرکت بوش آلمان برای گاز رومیزی دو مدل اجاق صفحه گازی بوش و اجاق صفحه برقی بوش را طراحی کرده است که هر یک از آنها از طراحی‌های منحصربه‌فرد و کاربردی برخوردار می‌باشند.

در اجاق صفحه گازی بوش شما می‌توانید مدلی با یک شعله تا مدلی با شش شعله را انتخاب کنید. این گازها از جنس استیل یا شیشه و سرامیک ساخته شده‌اند که بسته به مدل انتخابی، جنس بدنه آنها تغییر می‌کند. امکاناتی چون تایمر، ترموکوپل، سرشعله‌های چدنی مقاوم با امکان تمیزی آسان و شتاب مناسب شعله‌ها از ویژگی‌های مهم آنها به شمار می‌رود.

در گاز صفحه برقی بوش نیز تعداد نواحی پخت مانند صفحه گازی بسیار متنوع است. علی‌رغم آنکه سلیقه اکثر ما ایرانیان، انتخاب اجاق گازی برای تهیه خوراک است اما شاید عده‌ای بخواهند سبک جدید اجاق‌های صفحه‌ای را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند. نمونه‌های صفحه برقی بوش با امکانات متعددی چون صفحه لمسی، تایمر، امکان ادغام نواحی پخت و انتخاب دما می‌توانند تجربه آشپزی را برای مصرف کننده جذاب و ساده کنند.

قیمت صفحه رومیزی برقی و گازی بوش

هود بوش

داشتن یک تهویه خوب در آشپزخانه بسیار مهم است تا بوهای اضافی از فضای آشپزخانه خارج شده و برای اعضای خانه آزار دهنده نباشد. هودهای بوش از نظر ظاهری دارای سه مدل هستند:

  1. هود توکار بوش
  2. هود مورب بوش
  3. هود جزیره‌ای یا شومینه‌ای بوش

هود بوش، نسیمی تازه برای آشپزخانه شما. این شعار شرکت بوش در خصوص هودهای خود است که مدعی است مکش و کیفیت هودهای این شرکت به قدری بالاست که شما در مواقع ضروری می‌توانید به سرعت فضای آشپزخانه خود را تهویه کنید یا به طور دائم از آنها استفاده کنید تا بوهای اضافی در فضای آشپزخانه ماندگار نشوند.

یکی از مشکلات اکثر هودها، صدای بسیار آنهاست که در هودهای بوش این معضل دیده نخواهد شد. این هودهای جذاب در عین حال که مکش فوق‌العاده‌ای دارند صدای بسیار اندکی تولید می‌کنند که با مقایسه صدای تولید شده این هودها با دیگر برندها متوجه صدای کم آنها خواهید شد. سرعت مکش مختلف، نور و امکان کنترل از راه دور نیز دیگر ویژگی‌هایی است که برای هود بوش در نظر گرفته شده است.

یخچال فریزر توکار بوش

شاید بتوان یخچال فریزر را مهم‌ترین وسیله آشپزخانه نام گذاشت چرا که اکثر خوراکی‌های تازه و خوشمزه درون این دستگاه نگهداری می‌شوند پس مهم است که در انتخاب یخچال فریزری با کیفیت و با دوام نهایت دقت را داشته باشیم.

یخچال فریزر توکار بوش شامل سه مدل دو قلو، فریزر پایین و زیر کابینتی می‌شوند که می‌توانید با توجه به فضای آشپزخانه خود مدل مناسب را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند کدام مدل از یخچال فریزر بوش را انتخاب کنید، از تمام گنجایش این یخچال فریزرها به بهترین شکل استفاده شده است تا مصرف کننده فضای داخلی کافی و مناسبی برای نگهداری اقلام خوراکی داشته باشد.

گردش هوای چندگانه، طبقه مخصوص نگهداری بطری، موتور کم صدا و قدرتمند، طبقه مخصوص نگهداری سبزیجات با گردش هوای مناسب برای ماندگاری بیشتر، کشوهایی با سایز بزرگتر در فریزر برای نگهداری و فریزر مواد خوراکی حجیم، نگهداری مواد خوراکی در زمان قطعی برق تا بیش از ۲۰ ساعت، مصرف انرژی پایین از ویژگی‌ها و امکانات یخچال فریزرهای توکار بوش است.

خرید فر توکار بوش اصل آلمان

فر توکار بوش

اگر به شیرینی پزی و کیک پزی یا پخت غذاهای متنوع و سالم علاقه‌مندید فر توکار بوش می‌تواند دستگاهی کاربردی برای شما باشد. این فرها مجهز به فن کانوکشن هستند که کمک می‌کنند حرارت به طور یکنواخت در تمامی نقاط فر در گردش باشد. با وجود فن کانوکشن، سرعت و کیفیت پخت بالاتر می‌رود.

فر بوش دارای دو سایز بزرگ و کوچک است که به سایز کوچکتر آن که دارای سه طبقه می‌باشد فر کامپکت بوش می‌گویند.

فرهای بوش دارای برنامه پخت از پیش تنظیم شده هستند که این برنامه‌ها بهترین زمان و دما را برای پخت انواع پیتزا، کیک، سبزیجات، گوشت و غیره دارا می‌باشند.

لباسشویی توکار بوش

لباسشویی‌های توکار بوش با برخورداری از برنامه‌های شستشوی مختلف و کیفیت شستشوی بالا توانسته‌اند طرفدارای بسیاری جذب کنند. این لباسشویی‌ها که در ظرفیت مختلف از 6 تا 10 کیلوگرم موجود می‌باشند معمولا دارای 14 برنامه شستشوی هستند که هر یک از این برنامه‌های برای شستشوی الیاف ویژه‌ای طراحی شده است.

صدای اندک، موتور قدرتمند، مصرف آب و انرژی پایین، برنامه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، سیستم و سنسورهای امنیتی، امکان شستشو با اساس وزن لباس و غیره تنها تعدادی از امکانات این لباسشویی‌هاست.

خرید محصولات توکار بوش از مرجعی متخصص و مطمئن

حال که درباره تعدادی از مهم‌ترین لوازم خانگی توکار بوش صحبت کردیم و با ویژگی‌های آنها آشنا شدیم. باید بدانیم از کجا محصولات توکار بوش را می‌توانیم با اطمینان خاطر و با قیمت مناسب تهیه کنیم. فروشگاه اینترنتی بوش دیزاین یک مرجع متخصص برای خرید محصولات توکار بوش است که به طور تخصصی و ویژه بهترین مدل‌های محصولات توکاری این شرکت را با قیمت مناسب عرضه می‌کند.

در فروشگاه بوش دیزاین می‌توانید هر آنچه که برای تجهیز آشپزخانه مدرن نیاز دارید را یافته و به راحتی سفارش دهید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا