آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

با ۱۰ هتل پرطرفدار دنیا آشنا شوید

 

نوشته های مشابه

برای این که بتوانید اقامت خوبی را تجربه کنید، لازم است تا هتل مناسبی را رزرو کرده باشید. امروزه رقابت زیادی بین هتل‌داران وجود دارد و هر کدام از آن‌ها در تلاش هستند تا با ارائه خدمات بهتر، گردشگران بیشتری را به خود جذب کنند. در این مطلب به معرفی و بررسی ۱۰ مورد از پرطرفدارترین هتل های دنیا خواهیم پرداخت.

هتل پاسالاکوا – Passalacqua

اگر علاقه‌مند هستید تا اقامتی لوکس را در دل طبیعت ایتالیا تجربه کنید، هتل پاسالاکوا بهترین گزینه ممکن است. این هتل در کنار دریاچه لوکو واقع شده و ساخت آن به قرن ۱۸ میلادی باز می‌گردد. سوئیت‌های این مجموعه، به سه نوع ساختمان کامل، ویلا و خانه کنار دریاچه تقسم‌بندی می‌شوند. وجود باغ‌های متعدد و گل‌کاری‌های هنرمندانه در فضای هتل، سبب می‌شود تا به هیچ عنوان افکار منفی به سراغتان نیامده و آرامشی بی‌نظیر را در طول اقامت خود تجربه کنید. طبیعت اطراف هتل، علاوه بر این که چشم‌اندازهای بی‌نظیری را به‌وجود آورده است، آب‌وهوایی دلنشین را نیز ایجاد کرده و می‌توانید ساعاتی متوالی را به قدم زدن در کنار دریاچه بوکو بپردازید.

هتل رزوود هنگ کنگ – Rosewood Hong Kong Hotel

هنگ کنگ یکی از متراکم‌ترین مناطق جهان بوده و مسافرانی که قصد دارند از این هیاهو دور باشند، معمولا هتل رزوود را رزرو می‌کنند. این هتل در کنار بندر ویکتوریا واقع شده است و تمامی واحدهای آن منظره بسیار جذابی را به سمت این بندر دارند. طراحی اتاق‌های این مجموعه به‌نحوی صورت گرفته‌اند که مهمانان به‌راحتی احساسی لوکس را از فضای اطراف دریافت کنند. علاوه بر این، تمامی کارکنان هتل رزوود آموزش‌‌هایی حرفه‌ای را پشت سر گذاشته‌اند و طبیعتا خدمات باکیفیتی را به مهمانان ارائه می‌کنند.

هتل د آپر هاوس – The Upper House

یکی دیگر از هتل های محبوب هنگ کنگ که امکانات اقامتی فوق‌العاده‌ای دارد، هتل د آپر هاوس است. این هتل مجموعا ۱۱۷ اتاق داشته که ۲۱ سوئیت و ۲ پنت هاوس نیز جزو آن‌ها هستند. د آپر هاوس در میان فروشگاه‌ها و گالری‌های لوکس هنگ کنگ قرار گرفته و اغلب مهمانان این هتل، تاجرانی هستند که برای مبادلات اقتصادی یا داشتن تعطیلاتی مجلل به هنگ کنگ سفر می‌کنند.

هتل آمان توکیو – Aman Tokyo

جالب است بدانید که مجموعه هتل های آمان، در اقصی نقاط جهان مشغول به کار هستند و معماری هر کدام از آن‌ها، با معماری سنتی همان منطقه تطابق دارد. هتل آمان توکیو نیز از این قاعده مستثنی نبوده و محیط آن از ترکیب معماری شرقی و طراحی‌های مدرن به‌وجود آمده است. حتی کارکنان این مجموعه هم از لباس‌های سنتی ژاپنی استفاده کرده و احساس سکونت در یک قصر مجلل را به مهمانان القا می‌کنند.

هتل لا مامونیا مراکش – La Mamounia Marrakech

مراکش چهارمین شهر بزرگ پادشاهی مراکش بوده و معمولا گردشگران برای تجربه فضای سنتی خاورمیانه، به این شهر سفر می‌کنند. هتل لا مامونیا، یکی از پرطرفدارترین هتل های دنیا محسوب می‌شود و محیط سنتی این هتل، سبب شده است تا به یکی از نمادهای مراکش تبدیل شود. انواع هنرهای عربی و اسلامی در فضای هتل مورد استفاده قرار گرفته‌اند و تمامی ۲۱۲ اتاق این مجموعه، از طراحی داخلی جذابی برخوردار هستند.

هتل سونوا فوشی – Soneva Fushi

سونوا فوشی یک جزیره شخصی واقع در جمهوری مالدیو بوده که امروزه به یک مجموعه اقامتی تبدیل شده و برای علاقه‌مندان به طبیعت مانند یک بهشت است. این جزیره ۵۳ ویلا دارد که همه این ویلا‌ها، نمایی بسیار جذاب به سمت دریا دارند و اغلب آن‌ها نیز دارای استخر هستند. علاوه بر این، نه‌تنها تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز فراهم شده‌اند، بلکه همه ویلاها یک نگهبان شخصی دارند.

هتل وان اند اونلی ماندارینا – One&Only Mandarina

وان اند اونلی ماندارینا یکی از هتل های محبوب مکزیک بوده که قرار گرفتن بین جنگل و دریا، جذابیت آن را دوچندان کرده است. مهمانان می‌توانند از آفتاب و آسمان آبی لذت برده و لحاظ خوبی را کنار ساحل شنی این هتل سپری کنند. علاوه بر این، رستوران این مجموعه نیز از شهرت بالایی برخوردار بوده و انواع غذاهای بین‌المللی توسط بهترین سرآشپزهای‌های دنیا در آن سرو می‌شوند.

هتل فور سیزنس فیرنزه فلورانس – Four Seasons Firenze

فلورانس را می‌توان یکی از هنرمندانه‌ترین شهرهای ایتالیا نامید و هتل فور سیزنس در این شهر، اوج این هنر است. این هتل در واقع یک باغ تاریخی بوده و مهمانان می‌توانند هر روز بین درخت‌های چندصدساله و مجسمه‌های بسیار قدیمی، قدم بزنند. تمامی سوئیت‌ها توسط نقاشی‌های دیواری و تابلوهایی قدیمی پوشانده شده‌اند و ساکنین به‌راحتی می‌توانند اقامتی لوکس داشته باشند.

هتل ماندارین اورینتال بانکوک – Mandarin Oriental Bangkok

بهترین گزینه برای افرادی که قصد دارند در عمارتی قدیمی، اقامتی کلاسیک را تجربه کنند، هتل ماندارین اورینتال بانکوک است. ساختمان این هتل ۱۴۷ سال قدمت داشته و قرارگیری در کنار رودخانه چائو فرایا، سبب شده است تا محیطی افسانه‌ای به‌وجود بیاید. علاوه بر این، هتل ماندارین اورینتال، اصالت تایلندی خود را نیز حفظ کرده و المان‌های سنتی این کشور نیز در آن به‌کار رفته‌اند.

هتل کاپلا بانکوک – Capella Bangkok

یکی دیگر از هتل هایی که در کنار رود چائو فرایا قرار داشته و چشم‌انداز زیبایی را به سمت این رودخانه دارد، هتل کاپلا بانکوک است. تعداد ۱۰۱ واحد اقامتی در این هتل وجود داشته که شامل واحدهای ویلایی و سوئیت‌های آپارتمانی می‌شود. از بزرگ‌ترین نقاط قوت این مجموعه، می‌توان به خدمات‌رسانی حرفه‌ای و امکانات زیاد آن اشاره کرد.

بهترین راه برای رزرو هتل

اگر شما هم قصد دارید تا در یکی از پرطرفدارترین هتل های دنیا اقامت داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی و با مراجعه به وب‌سایت فلای‌تودی، هتل مورد نظرتان را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید. فلای‌تودی یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی کشور بوده و روزانه گردشگران زیادی با استفاده از خدمات این مجموعه، سفر خود را برنامه‌ریزی می‌کنند.

علاوه بر رزرو هتل، امکانات دیگری مانند خرید اینترنتی بلیط قطار و هواپیما نیز فراهم شده‌اند و می‌توانید بلیط خود را نیز از همین وب‌سایت خریداری نمایید؛ همچنین تورهای متنوعی نیز توسط فلای‌تودی برگزار می‌شوند و اگر می‌خواهید تا سفری آسان‌تر را پیش رو داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا در یکی از این تورها شرکت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا