سیاسی

با انسجام و همدلی و در کنار همدیگر بودن پیروزی از آن جمهوری اسلامی خواهد بود

نماینده ویژه رئیس جمهور و وزیر اطلاعات کشور در جمع مردم شهرستان سرعین، با تبریک روز ولادت حضرت زینب(س) سلام گرم رئیس جمهور را به اهالی خونگرم و میهمان نواز سرعین ابلاغ کرد.

سیدمحمود علوی تاکید کرد حضرت زینب سلام الله علیها الگویی بارز در مقابل ظلم و ستم است که امروز بعد از سالهای سال نیز حرکت ایشان ماندگار مانده است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: اقتدار و عزت امروز جامعه دینی ما مدیون همان درس هایی است که برگرفته از پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار و حضرت زینب(س) که اسطوره مقاومت و پایداری است، پایه گذاری شده است.

علوی خاطر نشان کرد، مشکلات و فشارهایی که در جامعه اسلامی بر مسلمانان وارد می شود باعث افزایش مقاومت مسلمین خواهد شد.

نماینده ویژه رئیس جمهور افزود: سختی ها و مشکلات در جامعه بر مردم وارد شده ولی ملت ایستادگی و مقاومت خواهد کرد و پیروزی بر دشمنان شیرینی دو چندانی خواهد داشت.

وزیر اطلاعات افزود دشمنان بر این باورند که ما در مقابل این تحریم ها زانو خواهیم زد. اینک که ما فروش نفت مان کاهش یافته حرکت اقتصادی کشور به هیچ عنوان نایستاده و کماکان در حال رشد هستیم.

علوی خاطر نشان کرد با انسجام و همدلی و در کنار همدیگر بودن پیروزی از آن جمهوری اسلامی خواهد بود.

وزیر اطلاعات با بیان این که شهرستان سرعین یک شهرستان مهم در حوزه گردشگری کشور است افزود، پیشرفت امروز سرعین مدیون مردم و اهالی این شهرستان است که تقدیر و تشکر فراوانی را می طلبد.

علوی گفت دولت توجه ویژه ای به  صنعت گردشگری داشته  و مطمئنا بدون حضور مردم توسعه گردشگری امکان ندارد.

او در ادامه گفت: رسانه های بیگانه در تلاش هستند تا نام ایران را خدشه دار کنند و از ورود گردشگران به کشور جلوگیری کنند که این مهم نیز با حضور مردم قطعا شکست خواهد خورد.

وزیر اطلاعات در قسمت دیگری از سخنان خود در جمع مردم شهرستان سرعین گفت: مردم ایران به‌عنوان پیروان و دوستداران فرهنگ عاشورا در برابر فشارها ، تحریم‌ها و سختی‌هایی که از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تحمیل شده با داشتن همان روحیه غنی بطور یقین بدخواهان این مرز و بوم را در رسیدن به اهداف نامیمونشان ناکام گذاشته و به زانو درخواهند آورد.

آیت‌الله علوی همچنین با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته به منظور کاستن از میزان فشارها و سختی‌های مردم عزیز و انقلابی ایران ادامه‌داد: دشمنان بیگانه تصور می‌کردند که کشور به خاطر  تحریم های ظالمانه و کاهش درآمدهای دولت ، کشور را دچار مشکل خواهد کرد. در حالی که به یاری خداوند با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته اجازه نداده نشد مشکلاتی جدی در کشور بروز کند.

علوی با اشاره به برخی اقدامات تخریبی و متهم کردن یکدیگر در بعضی سخنان و کارهای تخریبی تصریح‌ کرد: نسبت دادن اثرها و بعضی سختی‌های ناشی از تحریم‌ها به یکدیگر و متهم کردن دولت کار درستی نیست و باید همگان خشم خود را علیه رییس‌جمهوری آمریکا خالی نماییم.

او همچنین با تاکید بر حمایت وزارت اطلاعات از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف گفت: هر جا که مردم خودشان اموری مانند سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌ها را بر عهده گرفته‌اند در واقع می‌توان گفت معجزه کردند و به همین خاطر از برنامه‌های ما فراهم کردن فضای مناسب و مطمئن برای این منظور و فعالیت بی دغدغه سرمایه‌گذاران است.

وزیر اطلاعات از مدیران اجرایی شهرستان سرعین خواست تا مسایل  و مشکلات شهرستان را بیان کنند تا بتواند در دولت پیگیر آنها باشد. او افزود: بطور جدی خواستار رفع مشکلات مردم شریف، شهیدپرور و انقلابی ایران هستیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا