آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

بانک شهر ، حامی پروژه های مدیریت شهری

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه انتظار می رود بانک شهر علاوه بر نقش آفرینی در توسعه زیرساخت های حمل ونقل عمومی پایتخت به اجرای پروژه های بزرگ دیگر همچون بزرگراه سازی نیز ورود کند،گفت: خدمات نوآورانه بانکی و نگاه حمایتی به حوزه مدیریت شهری، وجه تمایز بانک شهر است.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به ظرفیت های بانک شهر برای کمک به توسعه شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی پایتخت به دلیل عقب ماندگی هایی که در 6 سال اخیر رخ داده، نیاز به پشتیبانی و حمایت خوب مالی و سرمایه گذاری مناسب دارد.
وی با بیان اینکه بانک شهر می تواند یکی از سرمایه گذاران جدی در حوزه حمل و نقل عمومی تهران باشد، گفت: این بانک به خصوص در بحث تامین منابع مالی برای ساخت خطوط مترو ، خرید واگن و اتوبوس و حتی درحوزه پرداخت الکترونیک در اتوبوس و تاکسی ها، می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا کند.
تشکری هاشمی با اشاره به تعامل خوب شورای شهر و شهرداری تهران با بانک شهر، ادامه داد: ارتباط تنگاتنگی میان این بانک و مدیریت شهری پایتخت وجود دارد؛ این مهم می تواند هم مسائل و مشکلات کلانشهر تهران را به درستی مرتفع سازد و هم بانک شهر به رسالت اصلی خود که فعالیت تخصصی در حوزه شهری است به نحوه شایسته بپردازد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر نقش تاثیرگذار بانک شهر به عنوان بانکی تخصصی در حوزه شهری، گفت: متاسفانه بانک های کشور به دلایل متعدد نقش چشمگیری در توسعه زیر ساخت های شهری نداشته اند اما ظرفیت های بانک شهر و اقدامات این بانک طی یک دهه گذشته آن را از سایر بانک ها متمایز کرده است.
وی گفت: تهران نماد موفقیت و پیشرفت کشور است؛ به گونه ای که هر اتفاقی که در این شهر رخ دهد، هم می تواند الگویی برای سایر کلانشهرها و هم نماد پایتخت کشور باشد. بر همین اساس هر تلاشی که با کمک بانک شهر برای کمک به توسعه زیرساخت های تهران به خصوص در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی رخ دهد می تواند نمود کشوری و حتی بین المللی داشته باشد.
تشکری هاشمی در پایان با بیان اینکه بانک شهر توانایی آن را دارد که در سایر حوزه های شهری ورود مثمرثمر کند، گفت: به عنوان مثال در حوزه ساخت معابر و بزرگراه سازی این بانک می تواند سرمایه گذاری کرده و نقش مطلوبی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا