خراسان جنوبی

بانک‌ها ،شرایط اعطای تسهیلات برای رونق واحدهای تولیدی را تسهیل کنند

نقش نیوز-خراسان جنوبی-رضا بهنام: نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با انتقاد از نحوه پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی گفت: بانک ها باید شرایط را برای واحدهای تولیدی تسهیل کنند.

به گزارش نقش نیوز،نماینده مردم بیرجند ؛خوسف ودرمیان در دیدار با مدیرعامل بانک رسالت خراسان جنوبی با بیان اینکه هدف اصلی بانک ها کمک به تولید و اشتغال است، نه آنچه که امروز وجود دارد، اظهار داشت: اینکه می بینیم بانک رسالت به سمت کمک به تولید و ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم رفته است جای خوشحالی و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز سیستم بانکی کشور، کامل به سمت بانکداری اسلامی نرفته است، گفت: امید است این روندی که در زمینه بانکداری اسلامی در بانک رسالت دنبال می شود به تمام بانک های کشور سرایت داده شود.نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به شرایط اقتصادی نامناسب کشور و مشکلات فراوان مردم در این شرایط به ویژه در دو سال اخیر که کرونا هم مزید بر علت شده است، افزود: مردم در این شرایط نیازمند تسهیلات کم بهره و بلند مدت هستند که بتوانند بخشی از مشکلات خود را با آن رفع کنند.

خسروی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت سیزدهم و تاکید ایشان مبنی بر برگردان اعتماد عمومی که طی چند سال اخیر از دست رفته است، افزود: گاهی اوقات لازم نیست که حتما مردم به ادارات و بانک ها برای رفع مشکلات خود مراجعه کنند، بلکه می شود بانک ها به برخی واحدهای خُرد و نیمه فعال استان سری بزنند و با دادن تسهیلات کم بهره بخشی از مشکلات آنها را مرتفع کنند.

وی با اشاره به اینکه تقویت مردم و وضعیت معیشت آنها در واقع تقویت نظام و انقلاب است، خطاب به مدیر عامل بانک رسالت استان تاکید کرد: مشکلات واحدهای صنعتی کوچک و زودبازده استان زیاد است، به همراه مدیرعامل شهرک های صنعتی به سراغ این افراد بروید و چنانچه نیازمند تسهیلات هستند در اختیار آنها قرار دهید.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با انتقاد از نحوه دادن تسهیلات بانک ها به واحدهای تولیدی گفت: بانک ها باید شرایط را برای واحدهای تولیدی راحت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا