آخرین اخبارفرهنگی

بازگشایی درهای نمایشگاه رسانه‌های ایران با حضور وزیر ارشاد

محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ـ در مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به تعطیلی ۶ ساله‌ی این رویداد رسانه‌ای، تاکید کرد: خوشحالم که یکی دیگر از امور معطل مانده در حوزه فرهنگ و هنر که وقفه‌ای در برپایی آن اتفاق افتاده بود امروز با حضور اصحاب رسانه بازگشایی می‌شود.

نوشته های مشابه

به گزارش نقش نیوز ، در بدو سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که با اذان ظهر همزمان شد، اسماعیلی سخنان خود را متوقف و از ایمان شمسایی درخواست کرد تا به صورت زنده در مراسم اذان را قرائت کند و بعد از آن به سخنرانی پرداخت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس در سخنانی کوتاه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه یادآور شد: ۴۵۰ رسانه در این رویداد حاضر شدند و این برای من و همکاران افتخاری است که در خدمت همه عزیزان باشیم.

اسماعیلی بیان کرد: از همه حاضران در این مراسم تشکر می‌کنم و عذر خواهی می‌کنم که برای برگزاری مراسم به دلیل تنگی جا دچار مشکل شدید. این مساله به دلیل استقبال خارج از انتظاری است که رخ داده و مایه مباهات و افتخار ماست و تشکر می‌کنم.

 

او ضمن خیر مقدم به مهمانان جبهۀ مقاومت، حماس، جهاد اسلامی، دربارۀ «دانشنامۀ مطبوعات ایران» اظهار کرد: از دوست خوبم دکتر محمدجعفر محمدزاده – سرپرست دانشنامۀ مطبوعات ایران- برای تألیف این کتاب تشکر کرده و امیدوارم علاوه‌بر رونمایی از این کتاب در این نشست، حمایت‌های لازم برای ادامۀ کار این کتاب و رسیدن به چشم‌انداز ١٠ جلدی آن فراهم شود.

محمدمهدی اسماعیلی در ادامه از محل غرفه غزه و سرای غزه در نمایشگاه رسانه‌های ایران بازدید کرد و در پایان اعلام شد بازدید کلی را به روز دیگر موکول می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا