اجتماعی

بازدید مجمع نمایندگان استان کرمان از آسایشگاه بچه های حاج قاسم

به گزارش نقش نیوز، در ابتدای این دیدار علی اکبر پوریانی مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهرزمین ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و تشکر از مقامات قضایی استان در این جلسه عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که در جمع بچه های حاج قاسم هستیم و امید است بتوانیم مکتب این شهید بزرگوار را نهادینه کنیم.
وی از مجمع نمایندگان استان خواست همانطور که سردار سلیمانی به استان کرمان و ایثارگران این استان عنایت و توجه ویژه ای داشتند ضروریست این مجمع پیگیری های لازم را نسبت به تشکیل مکتب حاج قاسم با محوریت استان کرمان انجام دهد و در تبلیغ سیره و منش ایشان تلاش نماید.
پوریانی با اشاره به مجموعه بچه های حاج قاسم افزود: این آسایشگاه با همت و تلاش همگی ساخته شده است و درصدد هستیم که این مجموعه را توسعه دهیم. تاکنون ۱۰ عدد ویلچر موتوردار برای جانبازان این مجموعه خریداری شده است.
پوریانی ادامه داد: در واقع، استان کرمان دارای پتانسیل های خوبی هست و ما می توانیم با یک وحدت ملی شاهد تحولات بسیار خوبی در سطح استان باشیم.
شهباز حسن پور رئیس مجمع نمایندگان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی و همچنین تقدیر و تشکر از این اقدام قابل تحسین شرکت سنگ آهن گهرزمین گفت: اگر تمام استان دیدگاه و روحیه آقای پوریانی را داشتند خیلی از مشکلات حل و فصل می شد.
حسن پور اظهار داشت: اگر می خواهیم مشکلات خانواده معزز شهداء و ایثارگران و مردم انقلابی حل شود باید از ظرفیت های استان به خوبی استفاده شود.
محمدرضا پورابراهیمی دیگر عضو مجمع نمایندگان استان خاطر نشان کرد: ساخت آسایشگاه جانبازان توسط شرکت سنگ آهن گهرزمین بسیار پسندیده است و ان شاء الله در تلاش هستیم که مشکل این عزیزان حل و فصل شود.
در ادامه، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه دستگاه قضا حامی خانواده معزز شهدا و ایثارگران است عنوان کرد: امیدواریم با همت همه و حمایت دستگاه قضا، این مشکلات حل شود.
احمد گروهی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان نیز ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه افزود: رفتار ایثارگران که خود را خالصانه تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند در راستای ترویج فرهنگ ایثارگری است. وی خاطرنشان کرد امیدواریم با تلاش و کوشش، معضل بیکاری خانواده های این عزیزان حل شود.
در ادامه این جلسه چند تن از جانبازان دوران دفاع مقدس مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا