استان هاخراسان جنوبیویژه

بازدید از پروژه های شرکت گاز استان سیستان وبلوچستان توسط جمعی از مسئولین استانی

 رضا بهنام- سیستان وبلوچستان-  رضا پنجابی مدیر عامل این شرکت ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئولین محترم استانی گزارشی از عملکرد شرکت گازاستان سیستان وبلوچستان ارائه نمود و از کلیه مسئولین دستگاه های دخیل در امر گازرسانی که در جهت پیشبرد اهداف گازرسانی  و خدمت به مردم از همکاری همه جانبه خود دریغ نکرده اند ، تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادمه افزود : همکاران شرکت گاز استان سیستان وبلوچستان خدمت به مردم شریف این استان را مایه افتخار خود می دانند و همواره در طی شبانه روز بصورت جهادی در حال خدمت رسانی می باشند و این تلاش و کوشش همچنان ادامه خواهد داشت  تا تمامی هم استانی های عزیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردند.

شهریاری نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن عرض خدا قوت به مجموعه شرکت گاز استان عملکرد این شرکت را در راستای گازرسانی  قابل قبول دانست و از همکاری تمامی مسئولین سایر دستگاه ها تشکر و بر ادامه همکاری ها در جهت پیشبرد اهداف گازرسانی تاکید نمود.

این مقام مسئول همچنین از آمادگی و حمایت مجمع نمایندگان مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در راستای پیگیری و رفع مشکلات احتمالی خبر داد و افزود خدمت رسانی به مردم شریف استان در زمینه گازرسانی  و سایر زمینه ها باید بدون وقفه و با جدیت صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا