آخرین اخبارگزارش

باربری به تهران چگونه انجام میشود ؟

نحوه ارسال بار به تهران از شهرستانها

ارسال بار به تهران از همه شهر های کشور به صورت همه روزه انجام میشود و تولیدات و کالاهای مختلفی به تهران که بزرگترین مرکز تجاری کشور و بزرگترین بازار مصرفی است منتقل میشوند تا در چرخه پخش کالا و در بسیاری از موارد صادرات قرار گیرند.

ارسال بار به تهران از نقاط مختلف کشور نیاز به همکاری با یک شرکت باربری معتبر و متعهد دارد که محموله های مختلف را با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت برای شما منتقل نماید. انتقال کالا به تهران علاوه بر تخصص نیاز به تجربه نیز دارد که بسیاری از شرکت های تازه تاسیس تجربه چندانی در انتقال محموله های مختلف ندارند.

علاوه بر این وجود افراد یا شرکت هایی که به صورت واسطه ای خدمات باربری را ارائه می نمایند سبب شده است که هزینه های انتقال محموله ها افزایش شدیدی داشته باشند. همین موضوع سبب شده است که تجار و صنایع مختلف برای انتقال محموله های خود به استان تهران با مشکلات زیادی مواجه شوند و روند انتقال کالا با مشکل مواجه شود .

از همین جهت در این مقاله تصمیم داریم یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های باربری و حمل و نقل که با سالها تجربه آماده همکاری با تمامی صنایع و تجار در همه نقاط کشور است را به شما عزیزان معرفی نماییم تا محموله ها و کالاهای خود را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت و همچنین با کمترین هزینه منتقل نمایید.

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات ارسال بار به تهران و سایر شهرستان ها امکان جابجایی و حمل انواع محموله ها با تناژ و ابعاد مختلف را برای شما فراهم می نماید. در ادامه این توضیحات بیشتری در خصوص این مجموعه و خدمات آن به شما عزیزان ارائه میشود.

چه کالاهایی توسط آنی بار به تهران ارسال میشوند ؟

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار امکان انتقال طیف وسیعی از انواع کالا و محموله ها می باشد که این امر با توجه به چندین سال سابقه در ارائه خدمات به دست آمده است. برخی از محموله هایی که توسط انی بار بارگیری و ارسال می شوند به صورت زیر می باشند :

  • انتقال محموله های سنگین و فوق سنگین

  • حمل و نقل ماشین آلات ساختمانی و راهسازی

  • انتقال کالاهای تجاری و صادراتی

  • حمل و نقل مواد غذایی و خوراکی

  • حمل خودروهای سواری و سنگین

  • انتقال مواد اولیه تولیدی ها

  • ارسال آهن آلات و مصالح ساختمانی

  • حمل و نقل دستگاه های کارخانجات

برای انتقال محموله ها به ناوگان بسیار بزرگ از انواع خودروهای باری نیاز داریم تا در اسرع وقت از همه شهر های کشور و خصوصا برای ارسال بار به تهران امکان ارائه خدمات برای شما عزیزان فراهم باشد. یکی از خدمات تخصصی مجموعه آنی بار ، باربری کرمان به تهران است که با کمترین هزنیه و با بهترین کیفیت انجام میشود.

انواع خودروی باربری برای ارسال بار به تهران

آنی بار یک شرکت باربری و حمل و نقل سراسری است و محموله های مختلفی را از همه شهر های کشور بارگیری می نماید که هر یک از آنها دارای ابعاد ، وزن و شرایط خاص خود هستند. خودروهای باربری که آنی بار برای ارسال بار به تهران در اختیار شما قرار میدهد به صورت زیر می باشند :

  • انواع کامیون تک / جفت / 911

  • انواع تریلی ( کفی / چادری / کمرشکن )

  • نیسان وانت

  • خاور و ایسوزو

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به تهران انواع خودروهای باربری که توان حمل و نقل متفاوتی دارند را بر اساس نوع محموله های شما در اختیارتان قرار میدهد. در صورتی که از خودروی مناسب برای انتقال محموله خود اطمینان دارید می توانید با تماس با شماره 57669-021 ثبت سفارش خود را انجام دهید و در غیر این صورت با مشاوره تخصصی و رایگان خودروی مناسب برای محموله خود را در اختیار داشته باشید.

ارسال محموله های فوق سنگین به تهران

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار امکان انتقال محموله ها و کالاهای سنگین و فوق سنگین ( ترافیکی ) به تهران می باشد . از آنجا که انتقال محموله های فوق سنگین در کشور تنها توسط چند شرکت انجام میشود می توان فهمید که این فرایند به صورت کامل امری تخصصی می باشد.

مجموعه آنی بار محموله هایی با وزن چند صد تن و ابعادی بسیار بزرگ را با استفاده از کمرشکن و بوژی از همه نقاط کشور برای تهران بارگیری و ارسال می نماید . آنی بار برای ارسال بار به تهران و انتقال محموله هایی مانند توربین ها ، برج خنک کننده ، قطعات بزرگ صنعتی و سایر موارد به صورت همه روزه بهترین خدمات را از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میدهد. بندرعباس یکی از شهر هایی است که همه روزه برای ارسال بار به تهران از خدمات آنی بار استفاده می نماید . باربری بندرعباس به تهران با بهترین قیمت و با کاملترین بیمه نامه انجام میشود.

ارسال بار به تهران با بهترین بیمه نامه

برای خدمات ارسال بار به تهران ، مجموعه آنی بار از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های مختلف شما در کمال امنیت بارگیری و منتقل شوند . شرکت حمل و نقل آنی بار برای خدمات باربری از بیمه ایران استفاده می نماید که هرگونه خسارت را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار داده است .

خساراتی مانند آتش سوزی ، سرقت و تصادفات به صورت کامل تحت پوشش هستند و در صورت بروز حادثه در اسرع وقت هزینه ها و خسارات به شما عزیزان پرداخت خواهد شد.

مجموعه آنی بار تا سقف مشخصی بیمه نامه کامل را به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد. به عنوان مثال ، باربری اهواز به تهران به صورت کامل تا 100 میلیون تومان تحت پوشش بیمه رایگان قرار میگیرد.

برای مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار ، می توانید از طریق سامانه تلفنی 5 رقمی ما ( 57669-021 ) اقدام نمایید و با مشاوران ما در ارتباط باشید و یا از طریق وبسایت آنی بار به آدرس anibar.net اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا