علمی و فناوری

اینستاگرام از کاربران در برابر تصاویر و ویدیوهای ناخواسته محافظت می کند

اینستاگرام روز پنجشنبه اعلام کرد در حال راه اندازی ویژگی جدیدی است که برای محافظت بهتر از کاربران در برابر تصاویر و ویدیوهای ناخواسته در DM طراحی شده است. راه اندازی رسمی چند هفته پس از آغاز آزمایش این ویژگی توسط اینستاگرام انجام می شود.

با این ویژگی جدید، افرادی که به دنبال ارسال درخواست DM به افرادی هستند که آنها را دنبال نمی کنند، با دو محدودیت جدید روبرو خواهند شد.

اول، به جای اینکه بتوانید تعداد نامحدودی درخواست DM را برای شخصی که شما را دنبال نمی کند ارسال کنید، اکنون فقط می توانید یک پیام برای آنها ارسال کنید. تنها زمانی می‌توانید به ارسال DM برای آنها ادامه دهید که درخواست شما برای چت را بپذیرند.

دوم، پیام های DM اکنون فقط به متن محدود می‌شوند، به این معنی که شما فقط می‌توانید تصاویر، ویدیوها یا یادداشت‌های صوتی را برای افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند پس از پذیرش درخواست شما برای چت ارسال کنید.

اینستاگرام می‌گوید با این محدودیت‌های جدید، مردم دیگر تصاویر یا ویدیوهای ناخواسته را از کاربرانی که دنبال نمی‌کنند دریافت نخواهند کرد و افراد غریبه نیز نمی‌توانند به طور مکرر به آنها پیام ارسال کنند. غول رسانه های اجتماعی خاطرنشان می کند که ویژگی جدید به ویژه برای زنان مفید خواهد بود، زیرا آنها اغلب برهنه های ناخواسته را در DM خود دریافت می کنند.

ویژگی جدید DM به محدودیت های موجود اینستاگرام می پیوندد که برای محافظت از کاربران در برابر سوء استفاده و تماس های ناخواسته طراحی شده است. این برنامه دارای تنظیمات “کلمات پنهان” است که در آن درخواست های DM حاوی کلمات، عبارات و شکلک های توهین آمیز به طور خودکار به یک پوشه مخفی ارسال می شود. اینستاگرام همچنین دارای ویژگی “Limits” است که از کاربران در برابر افزایش ناگهانی نظرات ناخواسته یا درخواست های DM محافظت می کند.

علاوه بر این، اینستاگرام دارای یک تنظیم «محدود کردن» است که به شما امکان می‌دهد تا اگر نمی‌خواهید یک نفر را کاملاً مسدود کنید، به روشی ظریف‌ تر مراقب آنها باشید. هنگامی که کاربر را محدود می کنید، هر نظری که روی پست های شما می گذارد فقط برای آنها قابل مشاهده است و نمی دانند که هیچ کس دیگری نمی تواند آنها را ببیند. به علاوه، هر DM هایی که برای شما ارسال می کنند به پوشه درخواست های DM شما می روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا