علمی و فناوری

ایلان ماسک: نمی‌توانیم در آمد تبلیغات را به موقع به کاربران بپردازیم

ایلان ماسک اعلام کرد شرکت ایکس نمی‌تواند به‌موقع پرداخت‌های اشتراک درآمد تبلیغاتی را برای مشترکین آبی ارسال کند.

ایلان ماسک اخیراً اعلام کرده است که شرکت ایکس (توییتر سابق) نمی‌تواند به‌موقع پرداخت‌های اشتراک درآمد تبلیغاتی را برای مشترکین Blue ارسال کند.

نوشته های مشابه

در اخباری با توجه به تاریخچه اخیر توییتر، که ایلان ماسک در حال حاضر نام آن را به X تغییر نام می دهد، چندان تعجب آور نیست، این شرکت نمی تواند برخی از پرداخت های وعده داده شده را به موقع انجام دهد.

مدیر پشتیبانی X می‌گوید که از آنجایی که برنامه «اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغات» این برنامه بسیار محبوب است، «ما به زمان بیشتری برای بررسی همه چیز برای پرداخت بعدی نیاز داریم و هدف آن این است که همه حساب‌های واجد شرایط را در اسرع وقت پرداخت کنیم».

ماسک در پاسخ به این مشکل اعلام کرد که؛ ما به دلیل کاهش 50 درصدی درآمد تبلیغاتی به اضافه بار سنگین بدهی هنوز هم جریان نقدینگی منفی داریم.

 ایلان ماسک: نمی‌توانیم در آمد تبلیغات را به موقع به کاربران بپردازیم
ایلان ماسک: نمی‌توانیم در آمد تبلیغات را به موقع به کاربران بپردازیم

ایلان ماسک از زمان خرید توییتر در آبان ماه سال گذشته تا به الان تغییرات گسترده ای را در توییتر انجام داده است. این شرکت تیک آبی تایید شده را به عنوان سرویسی پولی ارائه کرد و رسما شروع به اشتراک گذاری قسمتی از فروش تبلیغات با تولیدکنندگان محتوای منتخب در این پلتفرم کرد. با این حال اکنون گفته است که نمی تواند هزینه های تبلیغات را به موقع بپردازد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا