آخرین اخبارعلمی و فناوری

ایلان ماسک اعلام کرده است که در ویژگی جدید توییتر به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای زنده را منتشر کنند.

ایلان ماسک که اخیرا توییتر را به X تغییر نام داده است، با یک ویژگی جدید در سایت میکروبلاگینگ مردم را شوکه کرد. روز جمعه، این میلیاردر ویدیویی زنده منتشر کرد که در آن برخی از کارمندان X نیز حضور داشتند و 4.9 میلیون کاربر نیز در حال تماشای ویدیوی زنده بودند.

ایلان ماسک در صفحه خود توییتی درباره قابلیت ویدیوی زنده به اشتراک گذاشت. که گفت کاربران می توانند کلیپ های زنده را با استفاده از لوگوی دوربین آبی رنگ پخش کنند. روز قبل، ایلان ماسک ویژگی دیگری را اعلام کرد که اکنون به کاربران تأیید شده اجازه می‌دهد ویدیوها را از این پلتفرم دانلود کنند، البته به شرطی که که سازندگان محتوایی که آنها را ارسال می‌کنند اجازه انجام این کار را بدهند.

ماسک توییتی را همراه با تصویر آیکون دوربین در برنامه X پست کرد: «ویدئوی زنده اکنون به خوبی کار می‌کند». این قابلیت در دو ساعت اول پس از انتشار ایلان ماسک، بیش از 3.5 میلیون بازدید و بیش از 40000 تعامل ایجاد کرد.

این توسعه پس از آن صورت گرفت که ماسک شب گذشته به مدت 53 ثانیه به همراه تیم دفترش در X به صورت زنده پخش شد. که در حین ویدیوی زنده این میلیاردر هیچ اطلاعاتی از این ویژگی را فاش نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا