آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

ایتالیا بزرگترین جشنواره تابستانی را با پخت ماکارونی در ساحل جشن می گیرد

تعطیلات آگوست فراگوستو در ایتالیا به طور سنتی با یک ناهار بزرگ در ساحل جشن گرفته می شود. آگوست رسما فصل تعطیلات در ایتالیا است. در حالی که گردشگران در شهرهایی مانند ونیز و رم انباشته می‌شوند، ایتالیایی‌ ها در حال ایجاد فضایی جذاب در کنار دریا هستند. تعطیلات تابستانی ساحل های ایتالیا مقدس است و بسیاری از مشاغل در سراسر کشور هفته ها تعطیل می شوند.

تعطیلات در 15 آگوست با فراگوستو، یک جشن ملی بزرگ به اوج خود می رسد.

تعطیلات فراگوستوی ایتالیا چیست؟

جشن فراگوستو در 15 آگوست اوج تابستان در ایتالیا است. این جشنواره از Feriae Augusti، جشنواره امپراتور آگوستوس که در 18 قبل از میلاد تأسیس شد، سرچشمه می گیرد. تا همین اواخر، تقریباً تمام مغازه ها و صنایع در ایتالیا برای تمام ماه اوت تعطیل شدند و مهاجرت گسترده ای به دریا رخ داد.

ایتالیا بزرگترین جشنواره تابستانی را با پخت ماکارونی در ساحل جشن می گیرد

اکنون، مشاغل تعطیلی را به حدود دو هفته محدود می کنند، اما همچنان یکی از مهم ترین جشن های ایتالیا است.

ایتالیایی ها چگونه فراگوستو را جشن می گیرند؟

سنتی ترین راه برای جشن فراگوستو فرار به ساحل است. بسیاری از خانواده‌ها در تمام ماه اوت به کنار دریا می‌روند و پانزدهم نقطه اوج تعطیلات است. مرسوم است که در روز فراگوستو یک ناهار بزرگ باربیکیو یا بیرون از خانه در ساحل با خانواده و دوستان میل کنید.

این رویه در زمان رژیم فاشیست ایتالیا منشأ گرفته است. در دهه 1920، دولت سفرهای فراگوستو را به ساحل ترتیب داد. آنها سفرهای ریلی با تخفیف ویژه را به سمت دریا تنظیم کردند تا حتی طبقات کارگر بتوانند هزینه سفر را داشته باشند.

با این حال، از آنجایی که سفرهای سازماندهی شده شامل غذا نبود، آوردن یک ناهار بسته بندی شده مرسوم شد. این به یک وعده غذایی عجیب تبدیل شده است که اغلب شامل غذاهای بسیار سنگین مانند ماکارونی و سبزیجات است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا