علمی و فناوری

اپلیکیشن Threads راهی برای دیدن پست های پسندیده ارائه کرده است

برنامه مبتنی بر متن Meta Threads توانایی دیدن پست‌های دوست‌داشتنی شما را از طریق به‌روزرسانی برنامه ارائه می‌کند. این شرکت هفته گذشته آزمایش این ویژگی جدید را در نسخه بتا اندروید آغاز کرد، اما در آخر هفته، متا شروع به ارائه آن برای همه کاربران کرد.

نوشته های مشابه

کاربران می‌توانند پست‌های دوست‌داشتنی خود را در تنظیمات، لایک‌های شما، که از طریق صفحه نمایه مشاهده کنند. و می توانند، از طریق یک تب «لایک» جداگانه در پروفایل خود به لایک خود در توییتر (اکنون X) دسترسی پیدا کنند. منوی تنظیمات برنامه Threads اکنون گزینه ای برای دسترسی به پست های دوست داشتنی شما نمایش می دهد

جدای از ویژگی مشاهده پست‌های دوست‌داشتنی، متا گزینه جدیدی با کیفیت آپلود رسانه را معرفی کرده است، که به شما امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوها را با کیفیت بالاتر آپلود کنید.

اپلیکیشن Threads راهی برای دیدن پست های پسندیده ارائه کرده است

علاوه بر این، Threads اکنون به کاربران این امکان را می دهد که لیست زیر خود را بر اساس معیارهای «اول آخرین» و «اول زودتر» مرتب کنند. برای مشاهده لیست زیر، به نمایه خود بروید، روی صورت فالوورهای زیر بیو خود ضربه بزنید و سپس به برگه «دنبال کردن» بروید.

در حالی که این ها بروزرسانی‌ های کوچک و زیبا برای برنامه هستند، مارک زاکربرگ هفته گذشته اشاره کرد که برخی از ویژگی‌های مورد تقاضا مانند جستجوی پست و نسخه وب در چند هفته آینده ارائه می‌شوند.

Threads که ماه گذشته راه اندازی شد، با ثبت نام 100 میلیون کاربر در این سرویس در پنج روز اول، شروع بسیار خوبی داشت. با این حال، آمار شرکت‌های تحلیلی مختلف نشان می‌دهد که استفاده از برنامه در طول زمان کاهش یافته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا