علمی و فناوری

اوپو Find N3 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

Oppo Find N3 Flip، جانشین  Oppo Find N2 Flip، اخیراً گزارش شده است که آزمایش تأیید مهندسی (EVT) را پشت سر گذاشته است.

ظاهراً گوشی هوشمند تاشو ادعایی از گواهینامه ملی کیفیت (3C) در چین بازدید کرده است و به جزئیات شارژ آن اشاره می کند. گفته می‌شود که Oppo Find N3 Flip از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند، در مقایسه با پشتیبانی از شارژ 44 واتی SuperVOOC که در Oppo Find N2 Flip ارائه شده بود که در ماه مارس سال جاری عرضه شد.

Find N2 Flip به SoC مدیاتک Dimensity 9000+ مجهز شده است.

طبق یک پست Weibo، Oppo Find N3 Flip گواهینامه کیفیت ملی را در چین دریافت کرده است. گوشی هوشمند تاشو که با شماره مدل PHT110 شناسایی شده است، ظاهراً از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. به غیر از این، هیچ ویژگی یا مشخصات دیگری از گوشی هوشمند در لیست 3C دیده نمی شود.

اوپو Find N3 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد
اوپو Find N3 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

همانطور که از تصاویر مشاهده می شود، به نظر می رسد این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش بیرونی بزرگ با گوشه های گرد است. طبق اطلاعات فاش شده، حداقل ممکن است در یک رنگ مشکی عرضه شود. پنل پشتی با یک دوربین سه گانه با نام تجاری Hasselblad در پایین دیده می شود.

تنظیمات دوربین در Oppo Find N3 Flip شبیه به Oppo Reno 10 Pro ارائه شده است. این بدان معناست که این گوشی تاشو می تواند یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی و یک دوربین با زاویه دید عریض 8 مگاپیکسلی داشته باشد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند تاشوی آینده اوپو، Find N3 Flip، در مقایسه با Oppo Find N2 Flip، که توسط یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ SuperVOOC پشتیبانی می‌شود، چندین پیشرفت قابل‌ توجه به همراه داشته باشد. Find N2 Flip بر روی ColorOS 13.0 مبتنی بر Android 13 اجرا می‌شود.

این پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Dimensity 9000+ SoC دارد. برای اپتیک، Oppo Find N2 Flips دارای یک دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. و یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای سلفی و چت ویدیویی در صفحه نمایش داخلی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا