آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

اولویت امروز صنعت بیمه حفظ سرمایه‌های اجتماعی است

نشست تخصصی مدیران حراست صنعت بیمه با حضور مدیرکل حراست بیمه مرکزی و مدیران حراست شرکت‌های بیمه به میزبانی بیمه سینا برگزار شد.

به گزارش پایگا ه خبری نقش نیوز ، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در این جلسه ضمن تبریک ایام عید امامت و ولایت، عید سعید غدیر خم و ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه در بیمه سینا بیان داشت: فعالیت در صنعت بیمه ابعاد مختلفی دارد اما بعد اجتماعی آن برای خدمت به مردم از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار است.

نائب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا با اشاره به لزوم توجه به منابع انسانی به عنوان رکن اصلی پیشرفت و توسعه سارمان تصریح کرد: منابع انسانی در صنعت بیمه باید با حضور در دوره‌های آموزشی، کسب تجربه، سطح علمی و تخصصی خود را ارتقاء دهند تا بتوانند اثرگذاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه این نشست، علی اکبر ترکاشوند مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی با تبریک دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، بخشی از نامه امیرالمومنین حضرت علی(ع) خطاب به حکام و مسئولین را بیان کرد.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست بیمه مرکزی با تشریح روند فعالیت‌ها و برنامه‌های حراست در صنعت بیمه، بر اهمیت حفظ سرمایه اجتماعی در این صنعت تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم ارزش بالایی دارد و ما افتخار داریم که در صنعت بیمه، مسائل و مشکلات مردم را برطرف کنیم.

ترکاشوند با اشاره به لزوم همفکری در خصوص نحوه تدوین آیین‌نامه تعارض منافع توسط مدیران حراست بیان داشت: مسئله تعارض منافع از مواردی است که باید به دقت پیگیری شود.

وی در پایان از مدیرعامل و شرکت بیمه سینا بابت انجام اقدامات برجسته و اثرگذار در صنعت بیمه قدردانی کرد.

مدیر حراست بیمه سینا نیز در بخشی از این جلسه با اشاره به اهمیت حوزه سایبری، امنیت اطلاعات و ارتباطات و ایمن‌سازی در برابر نفوذ به زیرساخت‌ها گفت: وظیفه ذاتی حراست، شامل پیشگیری، صیانت و مشاوره است. همچنین، حفظ سرمایه انسانی و ارتقاء کرامت همکاران در اولویت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا