استان هاخراسان جنوبیویژه

انقلاب اسلامی توفنده‌تر از گذشته پیش می رود

خراسان جنوبی- رضا بهنام- حجت الاسلام و المسلمین «یوسفعلی شکری» با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: خداوند در آیه ۵۴ سوره مبارکه مائده می فرماید: «ای کسانی که ایمان آورده‌اید! هر کس از شما، از آیین خود بازگردد، (به خدا زیانی نمی‌رساند؛ خداوند جمعیّتی را می‌آورد که آنها را دوست دارد و آنان (نیز) او را دوست دارند، در برابر مؤمنان متواضع، و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند؛ آنها در راه خدا جهاد می‌کنند، و از سرزنش هیچ ملامتگری هراسی ندارند».

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه بیان کرد: این انقلاب نیز کسانی را در متن خود دارد که ارتداد پیدا کنند؛ تا دیروز خود را پیرو خط امام راحل می دانستند اما امروز در جریان زندگی اجتماعی می‌بینیم که این افراد از همه تجدیدنظرطلب‌تر شدند.

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه علی رغم کارشکنی های جهانی اما انقلاب اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری توفنده‌تر از گذشته پیش می رود، افزود: اگر راه خداوند متعال را محبانه و عاشقانه ادامه دهیم حرکت ما اثرگذار و ماندگار تاریخی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ولایت امیرالمؤمنین (ع) با چند نفر شروع شد، خاطر نشان کرد: امروز حتی برخی از مسیحیان هم معتقدند که امام على (ع) صدای عدالت انسانی است و هیچ کسی سزاوارتر از این حضرت برای امر ولایت نبوده و نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: باید خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران را مدنظر قرار دهیم و علاوه بر آن در عرصه تربیت و تزکیه و ارتقا معنوی در جامعه هدف تلاش کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا