آخرین اخبارعلمی و فناوری

امضای تفاهم نامه تولید محصول مشترک و خدمات فنی و مهندسی فی مابین مگفا و ایرانسل

مرکز گسترش فناوری اطلاعات ( مگفا ) و شرکت ایرانسل به منظور گسترش و هم افزایی دوجانبه در تولید، توسعه و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری های تحول آفرین (تحول دیجیتال)، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند .

به گزارش نقش نیوز  ، مهمترین هدف این تفاهم نامه که مدیرعامل مگفا و مدیرکل کسب و کار سازمانی شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل آن را امضا کردند ، ارائه کلیه محصولات حوزه تحول دیجیتال است .

مدیر عامل مگفا در آیین امضای تفاهم نامه همکاری تولید محصول مشترک، خدمات فنی و مهندسی فی مابین مگفا و ایرانسل با تشریح خدمات و توانمند های این مرکز در راستای بومی سازی و توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات ،ارتباطات و تحول دیجیتال در کشور،گفت: این تفاهم نامه در راستای توسعه و ترویج هوشمندسازی صنایع کشور است.

حسین مهویدی اظهار داشت: مگفا به عنوان شرکت صددرصد دولتی تابعه وزارت صمت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران فعالیت های زیادی در خصوص هوشمندسازی و توسعه اپلیکیشن ها و کاربردهای هوشمندسازی در صنایع داشته، بنابراین اگر این دو مجموعه دستاوردهای خودرا کنار هم قرار دهند، ‌قطعا راهکار های عملیاتی و نوآورانه در حوزه هوشمندسازی صنایع مختلف را شاهد خواهیم بود .

در ادامه مدیرکل کسب و کار سازمانی شرکت ایرانسل با بیان اینکه مجموعه مگفا و ایرانسل به غیر از جایگاه فناورانه ی خود در صنعت، ارتباطات بسیار نزدیکی نیز با صنایع دارند، گفت: در همه صنایع نیاز جدی به وجود تحول دیجیتال و ایجاد زیر ساخت های فناوری است اما در مقابل آن نیز خلأ‌ بزرگی مانند مقاومت در بدنه صنایع برای پذیرش این تحول وجود دارد.

محسن یوسف پور با اشاره به اینکه توانمندی های مگفا و ایرانسل گفت : این توانمندی ها ، هم افزایی لازم برای پوشش فناوری و تحول نسل چهارم صنعت را موجب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا