آخرین اخبارمناطق آزاد-گردشگری

افزایش ۱۰ درصدی بازدید گردشگران از غارعلیصدر

مدیر مجتمع سیاحتی علیصدر از افزایش ۱۰ درصدی تعداد بازدیدکنندگان از غارعلیصدر نسبت به سال گذشته خبر داد.

نوشته های مشابه

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، علی اصغری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تأثیر منفی همه‌گیری کرونا بر صنعت گردشگری مجموعه علیصدر اظهار کرد: از سال گذشته با افزایش تعداد بازدیدکنندگان مواجه بودیم و از ابتدای امسال نیز تعداد گردشگران این مجموعه ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اصغری ادامه داد: به طور میانگین در طول هفته ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ گردشگر و مسافر داخلی و خارجی از این غار بازدید می کنند و این تعداد آخر هفته ها به ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰  نفر افزایش می یابد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های مختلف و تبلیغات بالای این مجموعه گردشگری، افزود: بازدید از غارعلیصدر در شش ماهه دوم سال به علت شرایط آب و هوایی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد البته تعداد گردشگران در فصل پاییز بیشتر از فصل زمستان است.

اصغری ساعت بازدید از این مجموعه را از ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر دانست و گفت: به علت ثابت بودن دمای داخل غار، این مجموعه در تمامی فصل ها جذابیت خاص خود را داشته و گردشگران در شش ماهه دوم سال نیز می توانند بازدید داشته باشند.

مدیر مجتمع سیاحتی علیصدر با بیان اینکه قیمت بلیط بازدید از غارعلیصدر ۵۰ هزار تومان افزایش یافته است، ادامه داد: در حال حاضر قیمت بلیط بازدید از غار ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر است.

وی آماده‌سازی مطلوب اقامتگاه‌های بخش خصوصی، رنگ‌آمیزی سالن ورودی غار، راه‌اندازی باجه ویژه مسافران خارجی، نوسازی قایق‌ها، مجهزسازی گیشه فروش بلیط به سایبان، اصلاح سیستم گرمایشی و سرمایشی سالن انتظار، فضاسازی و گُل کاری در محوطه غارعلیصدر را از اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به مسافران و گردشگران برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا