آخرین اخباراستان هاخراسان جنوبی

اشتغال ۳۴۷ نفر با افتتاح ۱۳ پروژه در خراسان جنوبی

رضا بهنام- خراسان جنوبی-  «عباس جرجانی» بابیان مطلب فوق افزود: همزمان با هفته دولت 13 پروژه در حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: واحد انواع محصولات سنگی ایمان زاده بورنگ با ظرفیت سالانه 100 تن با سرمایه گذاری 11 میلیارد و 800 میلیون ریال برای اشتغال ۶ نفر در هفته دولت افتتاح می شود.

جرجانی از افتتاح یک واحد زغال از ضایعات صنایع سلولوزی با سرمایه گذاری چهار میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این واحد برای پنج نفر شغل ایجاد می شود.

وی از کلنگ زنی واحد فرآوری معدن مس قلعه زری «کنسانتره مس» همزمان با هفته دولت در شهرستان خوسف خبر داد و افزود: این واحد با سرمایه گذاری 105 میلیارد ریال برای 150 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: همزمان با هفته دولت واحد تولید شن و ماسه خوسف با ظرفیت تولید 120 هزار تن راه اندازی مجدد می شود، برای راه اندازی این واحد 230 میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای 23 نفر شغل ایجاد شده است.

جرجانی از افتتاح واحد استخراج منیزیت از معدن بیچه سربیشه برای اشتغال چهار نفر و از افتتاح واحد استخراج منیزیت سربیشه برای اشتغال 10 نفر خبر داد و گفت: همچنین با افتتاح یک واحد دیگر از منیزیت در این شهرستان برای 22 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

وی گفت: همزمان با هفته دولت واحد زغالشویی شرکت فجر طبس با ظرفیت تولید 250 هزار تن با سرمایه گذاری 170 میلیارد ریال برای اشتغال 1 نفر به بهره برداری می رسد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: واحد استخراج و دانه بندی فرآوری بنتونیت قله قنداب شهرستان فردوس با سرمایه گذاری هفت هزار و دو میلیارد ریال برای اشتغال چهار نفر آماده افتتاح است.

جرجانی گفت: همچنین واحد فرش دستبافت با ظرفیت تولید 150 متر مربع با سرمایه گذاری یک میلیارد ریال برای اشتغال دو نفر از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این مدت است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همچنین از افتتاح طرح تولید ماسک تنفسی و پوشش های بیمارستانی سربیشه با ظرفیت تولید چهار هزار و 600 هزار عدد ماسکبا سرمایه گذاری ۶ میلیارد ریال برای اشتغال 20 نفر خبر داد.

وی تصریح کر: در مجموع در هفته دولت 13 پروژه در بخش معدن، صنعت و تجارت با سرمایه گذاری سه هزار و 71 میلیارد ریال برای اشتغال 347 نفر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا