خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی اعلام کرد:جذب سرمایه گذار ،مهم ترین وظیفه فرمانداران و مدیران

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضا بهنام:قناعت با بیان اینکه در خراسان جنوبی هیچ چیزی مهمترین از جذب سرمایه گذار نداریم و در این زمینه باید از استان های موفق الگو بگیریم، گفت: یکی از وظایف مهم مسئولان و‌ فرمانداران در دوره فعلی جذب سرمایه گذار در استان است.
«جواد قناعت»در شورای اداری شهرستان بیرجند، اظهار کرد: فرماندار باید به مسائل کلان شهرستان و جزییات زندگی مردم توجه داشته باشد و در جهت ایجاد همگرایی تلاش مضاعفی داشته باشد. استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فرماندار باید محور وحدت در شهرستان باشد، گفت: از فرماندار جدید حضور میدانی در بین مردم، کار جهادی، ارتباط هدفمند با سلسله مراتب اداری و پاسخگویی به موقع به مطالبات به حق مردم مورد انتظار است.

قناعت با اشاره به لزوم ارتباط مستمر با مردم و افزایش سعه صدر مسئولان، ادامه داد: با فشار اقتصادی دشمن و بی کفایتی برخی از مسئولان، تاب آوری مردم کاهش یافته است لذا می طلبد که ضمن پاسخگویی مناسب به درخواست های مردم در مواجه با آنان صبور باشیم. وی با بیان اینکه گردش مدیریت در دوره جدید به معنای چرخش مسئولیت و عناوین نیست بلکه دریچه جدیدی برای خدمت رسانی به مردم است، تصریح کرد: مرکز استان باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد و باید برنامه های توسعه ای داشته باشیم. استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر استفاده از ظرفیت جوانان، بانوان و‌ نخبگان، ادامه داد: جذب سرمایه گذار بومی و غیربومی و حل مشکلات سرمایه گذاران فعلی باید در دستور کار فرمانداران باشد چون منابع دولتی محدود و قطره چکانی است و باید از منابع بخش خصوصی برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در خراسان جنوبی هیچ چیزی مهمترین از جذب سرمایه گذار نداریم و در این زمینه باید از استان های موفق الگو بگیریم، افزود: یکی از وظایف مهم مسئولان و‌ فرمانداران در دوره فعلی جذب سرمایه گذار در استان است. قناعت با اشاره به فرهیختگی مردم استان، عنوان کرد: اما متاسفانه در توسعه استان عقب هستیم که اکنون فرصتی در کشور ایجاد شده است که باید از آن در جهت توسعه استان بیشتر استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه خدمت به مردم و محرومان در دستور کار دولت سیزدهم است، تصریح کرد: اکنون برخلاف گذشته ما پیش نویس مذاکره وین را می نویسیم و اروپایی ها باید توافق نامه جدید را امضا کنند و البته باید آستانه صبر خود را بالا ببریم و قطعا فشارهای اقتصادی برداشته و مراودات تجاری افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا