آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

ارسال بار از شیراز

  ارسال بار از شیراز فرودگاه بین المللی شهید دستغیب

 

ارسال بار از شیراز به کلیه ی کشور ها به صورت فریت و کارگو توسط تیم ارسال بار بین المللی با تجربه به راحتی قابل انجام است در این پروسه باید سه دسته از قوانین را مورد بررسی قرار دهید

در گام اول قوانین گمرک ایران را برای گرفتن مجوز خروج بار خود از کشور را بررسی کنید تا بتوانید مجوزات خروج را اخذ نمایید

images_1713855453_66275bdd0696b.webp

در گام دوم باید قوانین گمرک کشور مقصد را مورد ارزیابی قرار دهید و شرایط ترخیص بار ارسالی خود را بررسی نمایید

در گام سوم به سراغ قوانین ایرلاین حمل کننده کالا می روید و محدودیت های ارسال هوایی بار خود را بررسی می کنید

در ارسال بار از شیراز در ابتدا باید به گمرک فرودگاه بین المللی شهید دستغیب مراجعه کنید تا مجوزات لازم جهت ارسال بار خود را اخذ نمایید که در این رابطه می توانید بدون دردسر با مراجعه به شرکت های حمل بین المللی کلیه ی پروسه را به دست ان ها بسپارید و به راحتی مراحل ارسال بار خود را  طی نمایید ، در این مرحله دسته بندی کالایی شما مشخص می گردد ، محدودیت های ارسالی از طرف ایران مورد بررسی قرار می گیرد ، مدارک مورد نیاز جهت اخذ اجازه ی خروج کالا مشخص می گردد. انجام هماهنگی های لازم در ارسال بار از شیراز توسط گمرک شهید دستغیب انجام می گردد.

ابتدایی ترین امر در ارسال بسته بندی ان است که باید بر طبق ضوابط ایرلاین حمل کننده باشد و تمامی ضوابط با توجه به دسته بندی کالای ارسالی رعایت شود ، بسته بندی برای ظروف شکستنی ، کالاهای خطرناک ، …. متفاوت است که این بسته بندی به غیر از سلامت بار شرایط پذیرش بار در ارسال بار هوایی را فراهم می کند در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد در زمان ارسال ایرلاین از تحویل بار خودداری می نماید ، بسته به دسته بندی کالایی بار به صورت باکس ، پلت ، کارتن ، گونی و … بسته بندی می گردد این سخت گیری در حمل بار به این دلیل است که بار توسط ایرلاین حمل می شود و در صورت ایجاد مشکل جبران خسارت وارده بر عهده ی ایرلاین حمل کننده بار می باشد .

در گام بعد باید با گمرک کشور مقصد هماهنگی لازم جهت تهیه مدارک مورد نیاز جهت ترخیص کالا را مورد بررسی قرار داد ، ارسال بار هوایی از شیراز و بقیه ی شهر ها در قوانین تفاوتی ایجاد نمی کند و در زمان ترخیص بار نیازمند تهیه مدارک مورد درخواست کشور مقصد می باشیم ، قوانین و محدودیت های کشور مقصد بسیار مهم است چون در صورت عدم امکان به ترخیص بار هزینه ی زیادی در صورت معدومی یا برگشت خوردن بار به شما وارد می شود.

می توانید با گرفتن مشاوره از متخصصین در زمینه ارسال بین المللی بار شرایط مختلف را بررسی کنید و با اشراف کامل به کلیهimages_1713855502_66275c0e8fcc8.webp ی شرایط و ضوابط اقدامات لازم را انجام دهید . عدم اگاهی در هر زمینه باعث ایجاد مشکلات متعددی می گردد ، مشاوره ی هدفمند با افراد متخصص چراغ روشنی در مسیر ارسال بار شماست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا