استان هاخراسان جنوبیویژه

اختصاص ۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بشرویه

خراسان جنوبی- رضا بهنام-«علی شفیعی» اظهار داشت: سال گذشته 20 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای شهرستان بشرویه در نظر گرفته شده بود و ستاد خاوران استان نیز در اواسط سال گذشته 13 میلیارد تومان دیگر به این شهرستان اختصاص داد.

فرماندار بشرویه در این خصوص گفت: امسال 29 میلیارد تومان اعتبار برای شهرستان بشرویه در نظر گرفته شده است که نسبت به اعتبار سال گذشته 45 درصد رشد داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: میزان اعتبارات امسال برای ۲۰۰ پروژه در حوزه های عمرانی، راه، بهسازی روستاها، آب، کشاورزی و ورزش و بهداشت و بحران در نظر گرفته شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات امسال مربوط به حوزه راه روستایی و شهری با ۲۵ درصد است، افزود: حوزه کشاورزی 15 درصد و عمران شهری 11 درصد از میزان اعتبارات امسال را به خود اختصاص داده اند و ورزش، بهداشت و بهسازی روستاها و زیرساخت ها در رده های بعدی قرار دارند.

فرماندار بشرویه در خصوص مهم ترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان گفت: از مهم ترین پروژه ها می توان به پروژه جاده بشرویه به سمت دیهوک و مجتمع فرهنگی و استخر سرپوشیده و سالن مدیریت بحران این شهرستان اشاره کرد.

وی در پایان با بیان اینکه امیدواریم اعتبارات شهرستانی تقویت شود، عنوان کرد: بزرگترین مشکل بشرویه مربوط به حوزه راه است و اگر اعتبارات کامل تخصیص یابد این مشکل حل خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا