آخرین اخبارخراسان جنوبی

اختصاص هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات دانش بنیان در خراسان جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه به شرکت‌های دانش بنیان استان اختصاص یافت.
به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ،جواد اشرفی در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان خراسان جنوبی اظهار کرد: از این مقدار ۴۱۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات سال ۱۴۰۱ و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات سال جاری اختصاص یافته است.
وی گفت: انتظار ما این است که همین مبلغ نیز از طرف معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برای توسعه شرکت‌ های دانش بنیان استان اختصاص داده شود.
معاون استاندار عنوان کرد: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد زیرساخت‌ های پارک علم و فناوری استان اختصاص یافته که از این مبلغ ۱۱۲ میلیارد آن تخصیص یافته است.
اشرفی افزود: هفته‌های آینده شاهد حضور هیئتی از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به خراسان جنوبی با محوریت مباحث حوزه اقتصاد دانش بنیان خواهیم بود.
به گفته وی؛ پیش‌نویس تفاهم‌نامه استان با معاونت علمی و فناوری در حال آماده شدن است تا محورهای حمایتی این معاونت از شرکت‌های دانش بنیان استان مشخص شود.
وی با بیان اینکه ۵۰ شرکت دانش بنیان در خراسان جنوبی فعال است، اظهار داشت: در تلاش هستیم که این شرکت‌ها افزایش پیدا کند چرا که توجه به اقتصاد دانش بنیان کلید حل مشکلات اقتصادی است.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا