آخرین اخباراقتصادی

آیا پرفکت مانی ایران را تحریم کرده است؟

  یکی از کارا ترین سیستم های پرداختی در سطح بین الملل، پرفکت مانی است. به دلیل امنیت و خدمات خاصی که این شرکت ارائه می دهد، افراد زیادی به صورت 24 ساعته از آن استفاده می کنند. دسترسی به سایت پرفکت مانی برای برخی افراد در بعضی از مواقع با مشکل مواجه است و این سوال را بوجود می آورد که آیا پرفکت مانی ایران را تحریم کرده است؟

 

یکی از کارا ترین سیستم های پرداختی در سطح بین الملل، پرفکت مانی است. به دلیل امنیت و خدمات خاصی که این شرکت ارائه می دهد، افراد زیادی به صورت 24 ساعته از آن استفاده می کنند. به دلیل اینکه پرفکت مانی در کشور پاناما تاسیس شد و این کشور از قوانین سخت گیرانه مالی پیروی نمی کند، بنابراین این شرکت توانسته بدون هیچ مشکلی به کاربرانی از همه کشورها خدمت رسانی کند. در این مقاله نیز به بررسی تحریم کاربران ایرانی توسط پرفکت مانی می پردازیم.

آیا پرفکت مانی برای کاربران ایرانی تحریم است؟

images_1695193812_650a9ad49c5cb.jpg

سیستم های پرداخت معروف و محبوبی در دنیا وجود دارند که نسبت به کاربران کشوراهایی مثل ایران تحریم های مالی اعمال کرده اند. ویزا کارت و پی پال در همین دسته قرار می گیرند. بنابراین ایرانیان ناچارند تا از پلتفرم های دیگری برای پرداخت یا دریافت پول به صورت بین المللی، استفاده کنند.

کافیست تا مراحل ثبت نام و احراز هویت در این سایت را طی کرده و حساب پرفکت مانی خود را افتتاح کنید و به خرید پرفکت مانی بپردازید. احراز هویت در پرفکت مانی بدون محدودیت و با استفاده از اطلاعات واقعی امکان پذیر است. هدف از احراز هویت این است که از مقاصد مجرمانه مثل پولشویی و سرقت جلوگیری شود. بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که تحریم پرفکت مانی برای ایرانیان وجود ندارد.

ویژگی ‌های پرفکت مانی

در ابتدا اشاره کردیم که محدودیتی در پرداخت و یا دریافت پول در پرفکت مانی وجود ندارد و تمامی ارزهای پشتیبانی شده توسط این شرکت را می توان انتقال داد. از طرفی امکان خرید اینترنتی نیز از سایت هایی که از درگاه پرداخت پرفکت مانی پشتیبانی می کنند، وجود دارد. در نتیجه پرفکت مانی توانسته کلیه مشکلات پرداخت های ارز در ایران را حل کند و کاربران ایرانی را از درگیری هایی که در روند انتقال دارایی به خارج از کشور دارند دور کند.

علی اکسپرس، آمازون و بسیاری از سایت های بزرگ فروشگاهی، آموزشی و خدماتی دیگری نیز وجود دارند که از پرفکت مانی پشتیبانی می کنند. افرادی که به مشاغل فریلنسری و یا کسب درآمد ارزی نیز علاقه دارند، با قبول پروژه های خارجی می توانند درآمد خود را از طریق پرفکت مانی دریافت نمایند.

مزایای پرفکت مانی

بارزترین مزیتی که پرفکت مانی دارد و بارها و بارها به آن اشاره کرده ایم، تحریم نکردن کاربران سراسر دنیاست! آسان بودن دسترسی به سایت و رابط کاربری ساده، دومین ویژگی مهم آن است. شما می توانید در هر زمان از شبانه روز نسبت به شارژ حساب و یا انتقال ارز اقدام نمایید. تمامی مراحل در پرفکت مانی در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

از مزایای دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم، امنیت است که در رابطه با پرداخت های اینترنتی مسئله ای بسیار مهم تلقی می شود. استفاده از خدمات این سایت بدون تاریخ انقضا و با پشتیبانی ازارزهایی مثل دلار، پوند و یورو و همچنین طلا و بیت کوین انجام پذیر می باشد.

معایب پرفکت مانی

پرفکت مانی نوعی کیف پول الکترونیکی به حساب می آید. با این حال این شرکت هیچگونه کارت اعتباری به برای کاربران صادر نمی کند.

از طرفی کاربرانی که قصد استفاده آنی از خدمات پرفکت مانی را دارند، با وجود مراحل احراز هویت به مشکل بر می خورند. انجام ندادن احراز هویت نیز معایبی مانند محدودیت در دریافت خدمات و کارمزد بالاتر را در بر می گیرد.

خدمات پرفکت مانی

  • وب سایت ‌های پذیرنده پرفکت مانی بسیاری وجود دارند که امکان خرید خدمات یا کالا از آن ها وجود دارد.
  • انتقال پول به سراسر دنیا
  • دارایی ها به صورت بیت کوین، طلا، دلار، یورو و پوند ذخیره می شوند.
  • به سپرده های پرفکت مانی در این سایت، سود ماهانه تعلق می گیرد.
  • امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون نیاز به افتتاح حساب

افتتاح حساب پرفکت مانی در ایران

images_1695193819_650a9adbc84d2.jpg

می دانیم که استفاده از پرفکت مانی در ایران محدودیتی ندارد همه افراد بعد از افتتاح حساب می توانند به نقل و انتقال پول در این سایت بپردازند. تنها مشکلی که در این میان وجود دارد، تحریم های بانکی در ایران است که اجازه شارژ مستقیم حساب پرفکت مانی و یا برداشت از آن را به ما نمی دهد.

البته برای این مشکل هم راه حل آسانی وجود دارد. کمک گرفتن از صرافی های آنلاین معتبر می تواند مشکل گشای این گره باشد. با ثبت نام در یم صرافی معتبر می توانید به صورت آنی پرفکت مانی را به ریال و ریال را به پرفکت مانی تبدیل نمایید. همچنین خرید ووچر پرفکت مانی نیز از طریق صرافی امکان پذیر است.

پرفکت مانی مانند سایر سیستم های پرداخت، از هر تراکنش کارمزد دریافت می کند. لازم به ذکر است که این کارمزد نسبت به کارمزدی که سایر رقبایش کسر می کنند، بسیار کمتر است. حساب های وریفای نشده 1.9 درصد و حساب های وریفای شده 0.5 کارمزد بابت هر تراکنش پرداخت می کنند.

در برخی موارد بعضی از افراد هنگام دسترسی به سایت پرفکت مانی ممکن است با مشکل مواجه شوند و این سوال برای آن ها پیش می آید که آیا پرفکت مانی در ایران فیلتر است؟ و یا آیا پرفکت مانی کاربران ایرانی را تحریم کرده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که هیچ گونه محدودیتی برای کاربران برای دسترسی به پرفکت مانی وجود ندارد و تغلب این مشکلات بخاطر محدودیت برخی از اپراتور های اینترنت در برخی از ساعات خاص است. کافیست تا اینترنت خود را تغییر دهید و یا از روش های مختلف برای اتصال اولیه به وبسایت استفاده کنید.

کلام پایانی

تحریم کاربران ایرانی توسط پرفکت مانی، می تواند یکی از آخرین راه های انتقال بین المللی پول را هم در کشور ما از بین ببرد. با این حال این سایت هیچ تصمیمی بر این کار ندارد. بنابراین اگر قصد دارید که یک حساب ارزی معتبر داشته باشید همین امروز نسبت به افتتاح حساب پرفکت مانی اقدام نمایید.

مرجع: صرافی Ariamoney.com

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا