استان هاخراسان جنوبیویژه

آموزش حضوری رویکرد آموزش و پرورش با اولویت سلامت دانش آموزان است

رضا بهنام- خراسان جنوبی- «محمد علی واقعی» با بیان مطلب فوق گفت:در شرایط و زیست بوم جدیدی که بخاطر شیوع ویروس منحوس کرونا تجربه می کنیم باید یاد بگیریم تا در کنار این بیماری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مسایل آموزشی را نیز دنبال کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش حضوری رویکرد آموزش و پرورش با اولویت حفظ سلامت دانش آموزان در شرایط کرونایی است.

وی آموزش مهارتهای زندگی و زیستی را جدای از محفوضات را رویکرد آموزش و پرورش در آموزش حضوری عنوان کرد و افزود: این موضوع جزء با حضور دانش آموزان در در اجتماع و مدرسه  میسر نمی شود.

«محمد کسمائی» مدیر آموزش و پرورش سرایان نیز با تقدیر از تلاشهای مدیران در فضا سازی مدارس و دغدغه مندی آنان در این خصوص بیان کرد: نوع نگاه مدیران به مدرسه به عنوان خانه دوم باید بصورت خاص چه از حیث محتوایی و سخت افزاری نمایانگر شان و منزلت آنان باشد.

وی با بیان اینکه هر فعالیت در مدرسه باید معطوف به یک هدف تربیتی از پیش تعیین شده بوده و فکر ی بلند و غنی پشت آن باشد، اظهار کرد: هر فعالیت در مدرسه می بایست  منجر به یک دستاورد تربیتی مطلوب شود.

مدیر آموزش و پرورش سرایان در ادامه  فصل الخطاب بازگشایی و استمرار مدارس  را منوط به رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا عنوان کرد که باید با نگاه سخت‌گیرانه و بدون اغماض درحفاظت سلامت روحی و جسمی  دانش آموزان و دبیران اعمال شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا