خراسان جنوبی

آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی برای بازگشت زائرین عتبات عالیات

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضابهنام :جلال زاده گفت:ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری خراسان جنوبی آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) در بازگشت از عتبات عالیات می باشند.

«اسداله جلال زاده »مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی  اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری استان آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) در بازگشت از عتبات عالیات می باشند.
وی افزود: ناوگان حمل و نقل مسافری استان آماده ارائه خدمات به زائرین عتبات عالیات ورودی به کشور از طریق مرزهای زمینی می باشند، افزود ،تمهیدات لازم برای بازگشت زائرین به مرکز و شهرستان های استان اتخاذ گردیده و زائرین در بازگشت از عتبات عالیات مشکلی نخواهند داشت.وی ادامه داد: به منظور ساماندهی و تسهیل در ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی (ع) نماینده انجمن صنفی شرکت های مسافری استان در محل پایانه مرزی شهید سلیمانی استان ایلام (مرز مهران) مستقر و پاسخگوی تقاضای زائرین می باشد.
وی بیان کرد: به تعداد مورد نیاز ناوگان استان در مرز مهران مستقر بوده و در صورت تقاضا و نیاز به ناوگان بیشتر ، نسبت به اعزام ناوگان از مرکز و شهرستان های استان به مرز مهران اقدام خواهد شد.جلال زاده از خانواده های زائرین محترمی که بصورت گروهی به عتبات عالیات اعزام شده اند درخواست نمود ضمن اطلاع رسانی به زائرین اعزامی ، پیگیری های لازم جهت تأمین ناوگان را از طریق نماینده تشکل صنفی استان مستقر در پایانه مرزی شهید سلیمانی (مرز مهران) انجام دهند.

وی  در پایان متذکر شد: به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائرین سامانه های پاسخگویی 141 و 300056141 آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا