آخرین اخباراستان هاخراسان جنوبی

آغاز عملیات گازرسانی به ۶۰۰ واحد صنعتی و مسکونی در هفته دولت

رضا بهنام- خراسان جنوبی-  «محمد صادق معتمدیان» در مراسم بهره برداری از ۱۵ طرح هادی به نمایندگی در روستای مزگ بیرجند بیان کرد:  نظام اسلامی در ۴۱ سال گذشته توجه ویژه ای به تامین زیرساخت مناطق روستایی  کشور داشته است و در شاخص‌های توسعه روستایی تحول عظیمی در بحث آبرسانی و برق رسانی انجام شده است.

نوشته های مشابه

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه گازرسانی از خدمات بیادماندنی نظام اسلامی در مناطق روستایی کم جمعیت و مرزی است، گفت: سال گذشته در حوزه گازرسانی با توجه به سیاست‌گذاری دولت تدبیر و امید گازرسانی به ۳۰۰ روستا در استان خراسان جنوبی اجرا شده است.

وی ادامه داد: به زودی عملیات افتتاح و کلنگ زنی گازرسانی به  ۶۰۰ واحد در سطح استان خراسان جنوبی انجام می شود و امیداریم با اجرای این پروژه ها در هفته دولت شاهد برخورداری تمام روستاهای بالای ۲۰  خانوار استان از نعمت گاز طیبعی تا پایان دولت دوازدهم باشیم.

معتمدیان با بیان اینکه در بحث دیحیتال  و شبکه های مخبراتی اقدامات خوبی  در سطح خراسان جنوبی انجام گرفته است، عنوان کرد: با توجه به کم تراکم بودن و وسعت زیاد استان طی دو سال گذشته از ضریب برخورداری از دیجیتال از ۵۰ درصد به ۹۶ درصد افزایش یافته است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دولت در سخت ترین شرایط اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان بر علیه ایران اسلامی، خوشبختانه درس خدمت رسانی به مردم را با جدیت دنبال می کند، افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمات شایسته ای در تولید مسکن و زیرساخت های روستایی داشته است.

وی با اشاره به احداث ۶ هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت، تصریح کرد: ساخت این واحدها با ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه انجام خواهد شد.

معتمدیان یادآور شد: در یک سال اخیر ۱۰ هزار واحد مسکونی محرومین با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)  و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح روستاهای استان احداث شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا