آخرین اخباراقتصادی

آشنایی با بهترین آلت کوین ها برای هولد کردن در بازار ارزهای دیجیتال

معرفی پر پتانسیل ترین آلت کوین ها برای هولد کردن و سرمایه گذاری پر سود و کم ریسک

شاید بتوان گفت که در بازار ارز دیجیتال، بهترین آلت کوین ها برای هولد کردن عبارتند از:

  • اتریوم با نماد ETH
  • ریپل با نماد XRP
  • کاردانو با نماد ADA
  • چین لینک با نماد LINK
  • لایت کوین با نماد LTC

 

بهترین آلت کوین برای سرمایه گذاری

 

در حوزه ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی حاکم است که باعث می شود سرمایه گذاران در جستجوی آلت کوین هایی با عملکرد بالا هستند. در حالی که ارزهای دیجیتال به طور گسترده ای شناخته شده هستند، برای پیمایش در بازار و کشف گزینه های امیدوارکننده نیاز به تخصص دارد. ممکن است تعجب کنید که آلت کوین ها دقیقا چیست؟

به همین ترتیب تصمیم گرفته ایم در این مقاله قصد دارد هفت آلت کوین برجسته که برای هولد کردن مناسب اند را معرفی کنیم؛ پس در ادامه و تا پایان همراه ما باشید، مطمئن باشید از خواندن این مقاله پشیمان نمی شوید.

 

آلت کوین چیست؟

آلت کوین، اصطلاحی فراگیر برای هر ارز دیجیتالی به جز بیت کوین است که مجموعه وسیعی از گزینه ها در بازار امروز را در بر می گیرد که در حال حاضر تقریباً 5 هزار ارز دیجیتال موجود است؛ در ادامه در ارتباط با بهترین آن ها اطلاعاتی در اختیارتان قرار می دهیم و به سوالاتی مانند کاردانو چیست؟ پاسخ می دهیم.

 

بهترین آلت کوین

اگر بخواهیم بیت کوین و انواع استیبل کوین را کنار بگذاریم، به آلت کوین ها می رسیم که در ادامه، بهترین آلت کوین ها برای هولد کردن و سرمایه گذاری را به شما معرفی می کنیم.

1 – اتریوم (ETH)

اتریوم که اغلب به عنوان ملکه ارزهای دیجیتال مورد ستایش قرار می گیرد، علیرغم شور و شوقی که در سال های 2016 و 2017 شاهد آن بودیم، همچنان به عنوان پروژه پیشرو برای توسعه برنامه های کاربردی غیرمتمرکز باقی می ماند.

خوب است بدانید، اتریوم برنامه هایی با نهایت امنیت، عاری از خرابی، سرقت، تقلب یا دخالت شخص ثالث را پشتیبانی می کند؛ لازم به ذکر است ارزش فعلی اتریوم در 456 دلار کمتر از اوج خود در سال 2018 یعنی 1400 دلار است، که البته این مسئله خرید اتریوم را بی ارزش نمی کند.

 

بهترین آلت کوین برای هولد کردن

 

2 – ریپل (XRP)

یکی دیگر از معتبرترین آلت کوین ها در حوزه ارزهای دیجیتال، ریپل است. پیدایش ریپل به سال 2004 برمی گردد، اما این آلت کوین معتبر و به نامسفر خود را به سمت محصولات مالی دفتر کل توزیع شده در سال 2011 آغاز کرده است.

ریپل از توکن خود، در ژانویه 2013 با ارزش اولیه 0.005 دلار در هر واحد رونمایی کرد؛ این ارزش تا ژانویه 2018 به بالاترین حد خود یعنی 3.8 دلار افزایش یافت و افزایش خیره کننده بیش از 7000٪ را نشان داد. با این حال، به دنبال این اوج، ارزش ریپل در طی یک رکود طولانی مدت بیش از 94 درصد کاهش یافت. در حال حاضر، ریپل 0.263 دلار است ، که این نوسانات توجه افراد زیادی را به خودش جلب کرده است.

3 – بیت کوین کش (BCH)

در راستای پاسخ به سوالاتی از قبیل توکن چیست؟ یا بهترین آلت کوین ها برای هولد کردن کدام هستند؟ نیاز می دانیم به معرفی بیت کوین کش بپردازیم.

خوب است بدانید، آغاز به کار ارز دیجیتال به راه اندازی برنامه ریزی شده خود پایبند است و موقعیت قابل توجهی را در تاریخ ارزهای دیجیتال تضمین می کند. بیت‌کوین کش که به عنوان یکی از هارد فورک‌های موفق ناشی از بیت‌کوین شناخته مب شود، در میان شکافی بحث‌انگیز بین توسعه‌دهندگان و معامله‌گران پدیدار شده است. این آلت کوین که در آگوست 2017 راه اندازی شد، با ارزش بازار 4.5 میلیارد دلار، جایگاه ششم را در میان ارزهای مورد تقاضا در پلتفرم Coin Market Cap به خود اختصاص داده است.

 

 

4 – ارز دیجیتال لینک

این نوع آلت کوین یک ابتکار منحصر به فرد بلاک چین را نشان می دهد که نشان دهنده تلاشی پیشگام در حوزه خود است. این سرویس که به عنوان یک سرویس غیرمتمرکز در شبکه اتریوم عمل می کند، ایجاد راه حل های مبتنی بر بلاک چین را برای شرکت ها و مشاغل معمولی تسهیل می کند. به این ترتیب شما خواهید توانست از این ابزار نیز برای هولد کردن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و برای بالا بردن سرمایه خود راهکار هایی را به کار ببندید.

5 – لایت کوین

لایت کوین، که در سال 2011 معرفی شد، به عنوان یک نقطه عطف محوری در چشم انداز ارزهای دیجیتال است، که دقیقاً منعکس کننده مسیر تعیین شده توسط بیت کوین است.

لایت کوین که شاید نام آن را به شکل کوین نقره ای نیز شنیده باشید، بر روی یک شبکه جهانی غیرمتمرکز و عاری از قدرت متمرکز عمل می کند. لایت کوین با توجه به سرعت تولید بلاک سریعتر در مقایسه با بیت کوین، زمان تراکنش های سریع تری را تسهیل می کند، این نکته می تواند نقطه قوت بسیار خوبی برای آن باشد. لایت کوین که توسط توسعه دهندگان و بازرگانان به طور یکسان پذیرفته شده است، دارای ارزش بازاری نزدیک به 4 میلیارد دلار است و جایگاه هفتم را در پلتفرم Coin Market Cap با قیمت فعلی 62 دلار تضمین می کند.

6 – کاردانو

در پاسخ به سوال کاردانو چیست باید بگوییم که یک پلتفرم بلاک چین غیرمتمرکز نسل سوم است که برای ایجاد امکان توسعه امن تر و مقیاس پذیرتر قراردادهای هوشمند و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) طراحی شده است. کاردانو که در سال 2017 توسط یکی از بنیانگذاران اتریوم، چارلز هاسکینسون راه اندازی شد، با هدف حل مسائل مربوط به مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و پایداری در پلتفرم های ارزهای دیجیتال است. این یک معماری دو لایه منحصر به فرد را به کار می گیرد که شامل لایه تسویه کاردانو (CSL) برای تراکنش ها و لایه محاسباتی کاردانو (CCL) برای قراردادهای هوشمند است تا چارچوبی انعطاف پذیرتر و کارآمدتر ارائه دهد.

توصیه آخر

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، سعی کنید حتما با متخصصان این حوزه مشورت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را برای پول خود اتخاذ کنید. گروه مالی آرادفین، شرکت پیشرو در معاملات الگوریتمی در ایران می تواند به شما کمک کند تا در این بازار پر نوسان و پر پتانسل، بهترین سرمایه گذاری را طبق علم روز دنیا انجام دهید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا