آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

آخرین تکنولوژی آلمان در نمایشگاه لوازم خانگی تبریز

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی لوازم خانگی به مدت چهار روز از تاریخ چهارشنبه ۸ شهریور در شهر تبریز برگزار می‌شود. در این نمایشگاه برخی از بهترین دستگاه‌های نظافت خانگی مانند بخارشوی، زمین‌شوی، جاروبرقی، واترجت، فرش شوی، شیشه‌شوی و دستگاه تصفیه هوا به نمایش گذاشته می‌شود.

با توجه به نظرسنجی‌های انجام گرفته از مشتریان کارن تجارت بهین، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های نظافت خانگی، دستگاه بخارشوی است. بخارشوی مکمل دستگاه جاروبرقی و دیگر دستگاه‌های نظافت خانگی محسوب می‌شود. این دستگاه بدون استفاده از مواد شوینده و تنها با استفاده از بخار آب قابلیت نظافت و ضدعفونی کردن سطوح را دارد.

‌یکی دیگر از دسته‌بندی‌های پرکاربرد و محبوب، دستگاه‌های جاروبرقی خاک، جاروبرقی آب و خاک و جارو شارژی است. می‌توان جاروبرقی را اصلی‌ترین و مهمترین دستگاه نظافتی تلقی کرد. این دستگاه تنوع بسیار بالایی داشته و کاربر می‌تواند با در نظر گرفتن نوع نیاز خود،‌ مدل متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کند.

جاروبرقی خاک تنها توان مکش آلودگی‌های خشک را داشته و این در حالی است که جاروبرقی آب و خاک توان مکش آلودگی‌های خشک و تر را به صورت همزمان دارد. از موارد قابل توجه در مورد دستگاه‌های جاروبرقی، می‌توان به فیلتراسیون، طراحی ارگونومیک و نوع آلودگی قابل مکش اشاره کرد. همچنین از بین مشتریان در طی گذشت چند ساله خدمات شرکت کارن تجارت بهین به قدرت موتور جاروبرقی های کرشر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

داشتن جاروی شارژی در کنار جاروبرقی در فضای منزل، بسیاری از مشکلات نظافتی را به آسانی حل می‌کند. برای مثال، زمانی که تنها قسمتی از فضای منزل کثیف می‌شود یا نیاز به نظافت ماشین خود را دارید، جاروی شارژی کاربری زیادی دارد.

از میان دستگاه‌های خانگی، دستگاه تصفیه هوا به تازگی خودنمایی کرده و طبق نظرسنجی‌های اخیر، محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران به دست آورده است. آلودگی هوا یکی از مباحث بسیار جدی و خطرناک در دنیای امروز به حساب می‌آید.

ما در تمام فصول سال با این مشکل سر و کار داریم. دستگاه تصفیه هوا، در کوتاهترین زمان ممکن می‌تواند بوی نامطبوع، ذرات آلرژی‌زا، میکروب‌ها، باکتری‌ها و ذرات معلق در هوای اتاق را جذب کند و هوایی تازه به محیط بازگرداند.

داشتن دستگاه تصفیه هوا برای خانه‌هایی که در آن کودکان، افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای هستند، امری بسیار حیاتی است. زیرا آلودگی هوا به راحتی می‌تواند درصد ابتلا به بیماری‌های زمینه‌ای را افزایش داده و به صورت غیر مستقیم بر روی یادگیری کودکان در حال رشد تأثیر منفی بگذارد.

این دستگاه‌ها تنها بخشی از دستگاه‌هایی هستند که شما می‌توانید از نزدیک در نمایشگاه دیده و کارایی آنها را بررسی کنید.

ساعت بازدید نمایشگاه به گونه‌ای است که افراد شاغل به راحتی می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند. موقعیت مکانی، محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تبریز و سالن پروین است. مراجعه‌کنندگان غرفه کارن تجارت بهین را، به آسانی می‌توانند تشخیص دهند.

تبریز شهری بسیار زیبا و دیدنی است و شما گزینه‌های زیادی برای اقامت در این شهر خواهید داشت. از بین هتل، خانه، بوتیک هتل و اقامتگاه‌های سنتی محل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید. علاوه بر اینکه تبریز رستوران‌ها‌، جاذبه‌های توریستی و دیدنی بسیار زیادی داشته که بسیاری از آنها فاصله‌ زیادی با محل نمایشگاه ندارند.

در اوایل شهریور ماه و در هوایی مطبوع اقامتی به یاد ماندنی در این شهر زیبا داشته باشید. صبح تا عصر از موزه‌ها و خانه‌های تاریخی دیدن کنید و عصر از نمایشگاه لوازم خانگی بازدید داشته باشید.

اطراف محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز چند هتل و بوتیک هتل بسیار خوب قرار دارد. بوتیک هتل اوروسی یکی از بهترین بوتیک‌ هتل‌های تبریز، هتل پارس ائل گلی و هتل لاله پارک نیز در نزدیکی محل نمایشگاه قرار گرفته‌ که جزو بهترین اقامتگاه‌های شهر به حساب می‌آیند.

یکی از بارزترین نشانه‌های شهر تبریز، ائل گلی یا همان شاه گلی نام داشته که این جاذبه توریستی شهر در فاصله کمی از نمایشگاه قرار دارد. مردم تبریز ذائقه غذایی و شیرینی بسیار خوبی دارند. این امر در رستوران‌ها و کافه قنادی‌های شهر کاملا مشهود است. در تبریز به ندرت غذای با کیفیت پایین پیدا می‌کنید.

یکی از بهترین رستوران‌ها که تنوع بسیار زیادی از غذاهای دریایی دارد، رستوران ماهی خوب است. تبریزی‌ها بسیار اهل خوش گذرونی و گشت و گذار هستند به همین خاطر یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید، مرکز خرید لاله پارک است. این مرکز خرید همیشه با مراکز خرید تهران مقایسه می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا