آخرین اخبار

آتش سوزی و انفجار در طبقه منهای ۲ کلینیکی در خیابان شریعتی

به گزارش نقش نیوز جلال ملکی اظهار کرد: آتش‌سوزی در یک کلینیک درمانی در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس در طبقه منهای دو این کلینیک رخ داده است.

وی افزود: به دلیل آتش‌سوزی و انفجار، دود بسیاری در طبقات پخش شده است و احتمال داده می‌شود انبار این کلینیک محل نگهداری سیلندرها بوده و انفجار به دلیل منفجر شدن این سیلندرها بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: همزمان با اعلام آتش سوزی ۴ ایستگاه به محل اعزام می‌شود، نیروها آتش را تحت کنترل درآورده و در حال چرخیدن در طبقات و خارج کردن دود از ساختمان هستند.

ملکی بیان کرد: هنوز آماری از تعداد مصدومین و یا فوت شدگان اعلام نشده و عملیات همچنان ادامه دارد.

بنابر اظهار شاهدان محلی، ساعت ۲۱ انفجار در زیرزمین بیمارستان سینا اطهر تهران سبب آتش سوزی شد.


سخنگوی اورژانس: ۲۵ نفر زمان وقوع انفجار در محل حادثه بودند / ‏‬ فوت ۱۰ زن و ۳ مرد

۲۳:۴۱ مجتبی خالدی  در خصوص حادثه انفجار خیابان شریعتی اطهار داشت: ۲۵ نفر در زمان حضور حادثه در محل حضور داشتند، که ۱۳ نفر شامل ۱۰ خانم و سه آقا فوت کردند.

وی گفت: هفت نفر سرپایی مداوا شده و شش نفر به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور افزود: بلافاصله ۱۰ آمبولانس و تعدادی اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از هماهنگی با بهشت زهرا (س) برای اعزام فوتی‌ها به این مرکز خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش به طور کلی توسط آتش نشانان اطفا شد.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۰: ۵۶ شامگاه سه شنبه در پی انفجار گاز شاهد حریق و نیز ریزش آوار در درمانگاه «سینا اطهر»، پایین‌تر از میدان قدس، کوچه «ماهروزاده» بودیم.


مدیرکل بحران استانداری تهران: دست کم ۱۳ نفر در انفجار خیابان شریعتی جان باختند

۲۳:۲۸ منصور درجاتی از جان باختن ۱۳ نفر در حادثه انفجار خیابان شریعتی خبر داد و در مورد تعداد مصدومین نیز افزود: در مورد تعداد تلفات باید صبر کنیم تا آمار دقیق اعلام شود، اما تاکنون شش مصدوم در این حادثه قطعی است.

وی گفت: کشته شده‌ها در حال آماده سازی برای انتقال به بهشت زهرا (س) هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از حضور مسئولین امر در محل حادثه خبر داد و ضمن درخواست از مردم برای ترک منطقه گفت: در حال حاضر آتش اطفا شده است.


رئیس اورژانس: مصدومان را منتقل کردیم

۲۳:۲۰ پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در خصوص تعداد مصدومان این حادثه گفت: مصدومان را انتقال دادیم که حال همه در حال حاضر مساعد هست.

وی در ادامه در خصوص کشته‌ها گفت: تعدادی از همشهریان جان خودشان را از دست داده‌اند که تعداد دقیق مشخص نیست.

رئیس اورژانس تهران در خصوص علت اصلی حادثه نیز اظهار داشت: علت اصلی این حادثه را باید آتش نشانی اعلام کند اما آنطور که ما احتمال می‌دهیم انفجار کپسول اکسیژن علت اصلی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا