علمی و فناوری

مارک گورمن: آیفون 15 پرو و پرو مکس با طراحی جذابی راهی بازار می‌شوند

آیفون 15؛ نسل جدید گوشی هوشمند اپل در هفته‌های آینده عرضه می شود، گفته می‌شود که آیفون 15 اولین ارتقاء بزرگ از زمان رونمایی آیفون 12 در سال 2020 است، آیفون 15 با ارتقاء صفحه نمایش، پورت شارژ و پردازنده‌های سریع‌تر عرضه می شود. در حالی که مدل‌های آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی بادوام‌ تر و حاشیه‌های نمایشگر باریک‌ تر هستند.

مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه هفتگی Power On خود اشاره می‌کند که اپل ادعا کرده است که «بازار گوشی‌های هوشمند طی دو سه ماهه اخیر در ایالات متحده در حال کاهش بوده است».

در نتیجه، سازنده گوشی‌های هوشمند باید بیشتر تلاش کند تا مشتریان را متقاعد کند تا سری‌های آینده آیفون 15 را خریداری کنند، که گفته می‌شود شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس می‌شود.

طبق گزارش های قبلی، آیفون 15 و آیفون 15 پلاس دارای تراشه A16 Bionic و جزیره دینامیک مدل های سال گذشته آیفون 14 پرو به همراه دوربین های ارتقا یافته خواهند بود.

در همین حال، گفته می شود که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارای شاسی تیتانیومی جدید با دوام تر و چیپست 3 نانومتری هستند که بسیار سریع تر از مدل های سال گذشته است.

گورمن قبلاً ادعا کرده بود که مدل‌های Pro به نمایشگرهایی مجهز خواهند شد که حاشیه‌های 1.5 میلی‌متری دارند که نازک‌ترین صفحه‌نمایش در آیفون تا به امروز است.

مارک گورمن: آیفون 15 پرو و پرو مکس با طراحی جذابی راهی بازار می‌شوند
مارک گورمن: آیفون 15 پرو و پرو مکس با طراحی جذابی راهی بازار می‌شوند

 

مدل برتر آیفون 15 پرو مکس اپل همچنین دارای دوربین پریسکوپ برای زوم اپتیکال بهبود یافته است. در همین حال، انتظار می‌رود که سری آیفون 15 نیز پورت لایتنینگ را به نفع پورت USB Type-C حذف کند تا با مقررات اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد. سری آیفون 15 قرار است ماه آینده معرفی شود و گورمن می گوید که این سری می تواند در 12 سپتامبر یا 13 سپتامبر رونمایی شود و در 22 سپتامبر به فروش برسد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا