آخرین اخبارخراسان جنوبی

با حضور ۶۰۰گروه‌جهادی ؛ رزمایش بزرگ‌فاطمی‌ در‌ خراسان جنوبی برگزار می‌شود 

نقش نیوز  – خراسان جنوبی – رضا بهنام : مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی گفت : با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام عظمای ولایت از ۱۷ اردیبهشت ماه الی ۲۶ اردیبهشت ماه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ریاست محترم جمهور از ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد. همچنین در استان خراسان جنوبی بیش از ۶ هزار جهادگر بسیجی در قالب ۶۰۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در این ایام خدمات جهادی ارائه خواهند داد.
وی افزود: همزمان با اجرای برنامه های جهادی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و کارگاه های اشتغال از برنامه های این هفته خواهد بود.

هنری گفت: فعالیت درخشان گروه های جهادی به عنوان نماد تلاش خداپسندانه در عرصه های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار از ابتدای امسال به خصوص تعطیلات نوروز 1401 بار دیگر حماسه افرید.وی ضمن قدردانی از فعالیت جهادگران بسیجی گفت: یکی از ویژگی‌های بارز گروه‌های جهادی، شناسایی و ایجاد زمینه های مشترک و بهره مندی متقابل از توانمندی‌های تشکل های جهادی و مردمی در توسعه فرهنگ خدمت‌رسانی و نیکوکاری و استفاده از نتایج آن در جهت پیشرفت مناطق محروم و کم برخوردار کشور در ابعاد مختلف می باشد.

مهدی هنری گفت: در ایام نوروز 1401 تعداد 208 گروه جهادی آتش به اختیار در اقصی نقاط محروم استان خراسان جنوبی در قالب 4033 نفر جهادگر بسیجی خدمت رسانی کردند که از این تعداد شاهد فعالیت بیش از 700 نفر از جهادگران غیر بومی و میهمان از سایر استان‌های کشور بودیم.

مسوول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: فعالیت‌های عمرانی، آموزشی، نهضت خدمت مومنانه، پزشکی، دامپزشکی، رسانه، فنی و مهارتی، کشاورزی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی با حضور بیش از 1200 نفر از بانوان جهادگر از جمله عرصه‌های فعالیت جهادگران عزیز بود.هنری بیان کرد: خدمات جهادگران عزیز در 200 نقطه روستایی و 92 نقطه محروم شهری جمعا به ارزش بیش از 4 میلیارد و 700 میلیون تومان ارائه شد، که بیش از 148 هزار و 700 نفر از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.

وی از حمایت و پشتیبانی استانداری و دستگاه اجرایی و نهادهای خدمت رسان از گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت خیرین در جهت هم افزایی و ارائه خدمات هرچه بهتر در زمینه محرومیت زدایی و خدمت رسانی تشکر و قدردانی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا