بانک-بیمه-بورس
3 خدمت جدید برای مشتریان سرمد/ سامانهای که مورد تحسین سلیمانی قرار گرفت
به گزارش نقش نیوز، این شرکت از سه خدمت جدید برای مشتریان سرمد رونمایی کرد. مرکز تماس ۱۵۱۶، وب اپلیکیشن سرمد و سامانه ارزیابی پروژههای بیمهای، خدمات تازهای هستند که بیمه سرمد به مشتریان خود ارائه کرده است.
در مراسمی که با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات، مهندس مهدی مهدوی مدیرعامل و دکتر مجتبی کاتب رئیس هیئت مدیره بیمه سرمد برگزار شد، این شرکت از سامانههای تازه خدماتی خود رونمایی کرد. بر اساس توضیحات مهندس مهدوی، مدیرعامل بیمه سرمد، مرکز تماس ۱۵۱۶ به صورت شبانهروزی و بدون نیاز به گرفتن پیش شمارههای مخابراتی در دسترس بیمهشدگان قرار گرفته است. این مرکز تماس امکان صدور معرفینامه بیمارستانی را به صورت غیرحضوری برای بیمهشدگان فراهم کرده است.
وب اپلیکیشن سرمد که دومین خدمت رونمایی شده در این مراسم بود، به گفته مهندس مهدوی مدیرعامل سرمد امکان صدور بیمهنامه، ثبت درخواست بیمهنامه عمر و مشاهده سوابق بیمهای و خسارات درمان را به صورت آنلاین مهیا میکند و همچنین با تجهیز به نقشه و مسیریاب، جستجو و مسیر رسیدن به مراکز درمانی را برای بیمهشدگان تسهیل کرده است.
سومین دستاوردی که در این مراسم رونمایی شد و مورد تحسین غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی قرار گرفت، سامانه آنلاین ارزیابی پروژههای بیمهای است که به گفته سلیمانی میتواند به عنوان مدل ابتکاری بیمه سرمد ثبت شده و با حفظ امتیاز برای این شرکت بیمهای در مرکز مدیریت ریسک و بازار متشکل بیمهای صنعت بیمه مورد بهرهبرداری قرار گیرد.
بر اساس توضیحات دکتر کاتب رئیس هیئت مدیره سرمد، این سامانه توانایی ارزیابی مالی مناقصات بیمهای، پیشبینی سود و زیان مناقصه و پیشبینی تاثیر مناقصه روی صورتهای مالی شرکت را به صورت آنلاین دارد. همچنین این سامانه قادر است قیمت تمام شده رشتههای بیمهای و نرخگذاری و تحلیل حساسیت پارامترهای مناقصه را انجام دهد و به عنوان بانک اطلاعاتی مناقصات بیمهای عمل کند.
دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه صنعت بیمه جهان به سمت خدمات آنلاین پیش رفته است، مدلهای خدماتی جدید بیمه سرمد را رفتاری هوشمندانه در جهت پیوستن به این جریان جهانی دانست و گفت: از نظر من بیمه سرمد نیاز به ایجاد شعب فیزیکی دیگری ندارد و میتواند به عنوان یک شرکت بیمه پیشرو، غالب خدماتش را به صورت آنلاین عرضه کند.
در پایان این مراسم مرکز تماس ۱۵۱۶، وب اپلیکیشن سرمد و سامانه ارزیابی پروژههای بیمهای مورد آزمایش و بهرهبرداری قرار گرفت. این خدمات از امروز در دسترس مشتریان است.