آخرین اخباراجتماعی

ورزشکاران در کدام یک از هتل‌های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران اقامت داشته اند؟

  هدف سفر بسیاری از افراد به شهر تهران، سفرهای کاری، تجاری و اداری است. در طول سال افراد مختلفی از جمله ورزشکاران زیادی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف راهی تهران می‌شوند. این افراد معروف و غیر معروف ترجیح می‌دهند تا در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع شده است. اگر شما نیز قصد دارید تا برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی به تهران سفر کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران آشنا شوید.

هدف سفر بسیاری از افراد به شهر تهران، سفرهای کاری، تجاری و اداری است. در طول سال افراد مختلفی از جمله ورزشکاران زیادی برای شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه‌های مختلف راهی تهران می‌شوند. این افراد معروف و غیر معروف ترجیح می‌دهند تا در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی محل نمایشگاه بین‌المللی تهران واقع شده است. اگر شما نیز قصد دارید تا برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی به تهران سفر کنید و رزرو هتل تهران را با تصمیم مناسب تری انجام دهید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران آشنا شوید.

۱. هتل اسپیناس پالاس تهران

اسپیناس پالاس هتلی ۵ ستاره، لوکس و مجلل در شهر تهران است که با خودرو تنها ۱۲ دقیقه تا نمایشگاه بین‌المللی فاصله دارد. برای کسانی که به دنبال هتلی با بیشترین امکانات هستند، اسپیناس پالاس بهترین انتخاب خواهد بود. امکانات خاص این هتل شامل اتاق جلسات کاری، سالن کنفرانس، سالن همایش و سالن اجتماعات است که برای ملاقات‌ها و جلسات کاری مکان مناسبی محسوب می‌شود. این هتل لوکس دارای ۲۰ طبقه و ۴۰۰ سوئیت اقامتی با امکانات کامل است.

۲. هتل پارسیان آزادی

یکی از دیگر هتل‌های ۵ ستاره و لوکس تهران، هتل پارسیان آزادی است که فاصله بسیار کمی با نمایشگاه بین‌المللی دارد و برای رسیدن به آنجا با خودرو تنها ۵ دقیقه در راه هستید. هتل پارسیان آزادی در ابتدا با نام هتل هایت شناخته می‌شود و تاریخ تاسیس آن به سال ۱۳۵۴ باز می‌گردد. امکانات این هتل برای سفرهای کاری و البته تفریح و استراحت نیز مناسب بوده و شامل سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، کافی نت، رستوران، کافی شاپ، استخر و سونا و… است. این هتل ۲۶ طبقه و ۴۷۵ اتاق دارد و پرسنل حرفه‌ای آن بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

۳. هتل پارسیان استقلال

هتل پارسیان استقلال با نمایشگاه بین‌المللی تهران تنها ۶ دقیقه با خودرو فاصله دارد و از دیگر هتل‌های ۵ ستاره شهر تهران محسوب می‌شود. این هتل دارای ۳۰ طبقه با ۵۵۲ اتاق بوده و به صورت دو برج شرقی و غربی ساخته شده است. امکانات هتل پارسیان آزادی اقامتی خوش را برای شما به ارمغان می‌آورد که از جمله این امکانات می‌توان به سالن همایش، سالن کنفرانس، کرایه اتومبیل با راننده، سالن اجتماعات، پارکینگ، رستوران، صرافی، استخر، سالن ورزشی و… اشاره کرد.

۴. هتل آپارتمان تاج محل

فاصله شما از هتل آپارتمان تاج محل تا نمایشگاه بین‌المللی در حدود ۱۴ دقیقه با خودرو است. این هتل ۵ ستاره یکی از بهترین هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران محسوب می‌شود که امکانات خوبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. امکانات این هتل شامل سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، جکوزی، سالن بدنسازی و… است. هتل آپارتمان تاج محل دارای ۳ ساختمان بوده و در مجموع ۸۰ اتاق و آپارتمان را ارائه می‌دهد.

۵. هتل هما

در لیست هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران به هتل هما می‌رسیم که یک هتل ۵ ستاره و بالاتر از میدان ونک است. از این هتل تا نمایشگاه با خودرو ۱۰ دقیقه فاصله دارید و می‌توانید به آسانی خود را به نمایشگاه برسانید. هتل هما را می‌توان یکی از هتل‌های قدیمی شهر تهران دانست که در سال ۱۳۴۵ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. از امکانات این هتل می‌توان به سالن کنفرانس، سالن همایش، تاکسی سرویس، خودپرداز، رستوران و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که هتل هما دارای ۱۶ طبقه با ۱۷۷ اتاق و سوئیت است.

۶. هتل پارسیان اوین

اگر به دنبال یک هتل ۴ ستاره در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی هستید، هتل پارسیان اوین انتخاب مناسب شماست. مسیر شما از هتل تا نمایشگاه تنها ۸ دقیقه است که باید با خودرو سپری کنید. هتل پارسیان اوین دارای ۴ طبقه با ۱۵۰ اتاق است که بهترین خدمات هتل‌های چهار ستاره را ارائه می‌دهد. امکانات این هتل شامل سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، کافی نت، خدمات تهیه بلیط، رستوران، کتابفروشی و… است. همچنین با اقامت در هتل پارسیان اوین به برخی مناطق تفریحی شهر مانند درکه و بام تهران هم نزدیک هستید.

۷. هتل اسکان الوند

هتل اسکان الوند یکی از دیگر هتل‌های ۴ ستاره در فهرست هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران است. از هتل اسکان الوند تا رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی، در حدود ۱۶ دقیقه با خودرو در راه هستید. امکانات این هتل مانند سالن همایش، رستوران، تاکسی سرویس، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ و… هتل اسکان الوند را به یکی از بهترین محل‌ها برای اقامت تبدیل کرده است. همچنین اگر اهل ورزش باشید، می‌توانید از سالن ورزشی، سالن بیلیارد و استخر هتل استفاده کنید. هتل اسکان الوند دارای ۶۴ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات کامل است.

۸. هتل دیاموند

اگر در فهرست هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تر هستید، باید به سراغ هتل‌های ۳ ستاره بروید که یکی از آن‌ها هتل دیاموند است. از این هتل تا نمایشگاه بین‌المللی در حدود ۱۲ دقیقه با خودرو در راه هستید. در این هتل ۶۰ اتاق و واحد اقامتی در ۶ طبقه قرار دارد و بهترین امکانات را ارائه می‌دهند. از امکانات این هتل می‌توان به دو سالن برای برگزاری جلسات و کنفرانس اشاره کرد که یکی از آن‌ها بزرگتر بوده و ۱۳۰ نفر ظرفیت دارد و سالن دیگر مناسب برگزاری جلسات با حداکثر ۳۰ نفر است.

۹. هتل پاریز

پاریز یک هتل ۳ ستاره است که در فاصله ۱۲ دقیقه‌ای از نمایشگاه بین‌المللی واقع شده و باید این فاصله را با خودرو سپری کنید. این هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و دارای ۶ طبقه با ۴۰ سوئیت است. در هتل پاریز امکانات مختلفی مانند سالن کنفرانس، رستوران، پارکینگ، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و… وجود دارد. همچنین با اقامت در این هتل به بزرگراه‌های اصلی شهر مانند بزرگراه مدرس دسترسی خواهید داشت.

۱۰. هتل بلوط

بلوط یکی از دیگر هتل‌های ۳ ستاره و نزدیک به نمایشگاه بین‌المللی تهران است. شما می‌توانید فاصله نمایشگاه تا هتل را با خودرو پس از ۱۲ دقیقه طی کنید. برخلاف هتل‌های لوکس تهران، بلوط قیمت کمتری دارد، اما در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا واقع شده و امکانات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به سالن اجتماعات، سالن همایش، کافی شاپ، رستوران، پارکینگ، خدمات پزشکی و آرایشگاه مردانه اشاره کرد. هتل بلوط در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد و در مجموع دارای ۱۶ اتاق و سوئیت است.

۱۱. هتل آپارتمان تاوریژ

از هتل آپارتمان تاوریژ برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی باید مسافتی در حدود ۱۶ دقیقه را با خودرو سپری کنید. تاریخ افتتاح این هتل به سال ۱۳۸۸ باز می‌گردد، اما در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۳ ستاره را می‌توان از جمله بهترین هتل‌ها در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی تهران در نظر گرفت. هتل آپارتمان تاوریژ، ساختمانی ۵ طبقه با ۱۶ واحد اقامتی است. از امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، صندوق امانات، رستوران و… اشاره کرد. این هتل به اتوبان‌های شهر دسترسی خوبی داشته و می‌توانید به راحتی به نقاط مختلف تهران بروید. پرسنل حرفه‌ای هتل آپارتمان تاوریژ با ارائه بهترین خدمات، برای راحتی شما تلاش می‌کنند.

۱۲. هتل آپارتمان ونک

با اقامت در هتل آپارتمان ونک پس از ۱۱ دقیقه با خودرو به نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌رسید. اگر قصد دارید تا هزینه سفر خود برای محل اقامت را کاهش دهید، هتل آپارتمان ونک گزینه مناسبی است. این هتل در سال ۱۳۷۲ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. باوجود آن که این هتل، ۱ ستاره است، اما امکانات خوبی را ارائه می‌دهد که از جمله این امکانات می‌توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات و… اشاره کرد.

رزرو هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران

در این مطلب به معرفی بهترین هتل های نزدیک نمایشگاه بین المللی تهران پرداختیم و شما را با ویژگی‌ها و امکانات هر هتل و همچنین فاصله آن‌ها با نمایشگاه بین‌المللی آشنا کردیم. بدون شک هتل‌های لوکس‌تر‌ و ۵ ستاره امکانات بیشتری را ارائه می‌دهند، اما قیمت بالاتری دارند. پس ابتدا نیازهای خود را مشخص کنید و سپس باتوجه به بودجه‌ای که دارید، یکی از هتل‌های این فهرست را انتخاب کنید.

شما می‌توانید پیش از سفر به تهران، هتل محل اقامت خود را از طریق سیتا رزور کنید. در سیتا تریپ امکان رزور تمامی هتل‌های شهر تهران با بیشترین میزان تخفیف فراهم شده است تا برای یک سفر کاری به تهران آماده شوید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا