آخرین اخبارصنعت-معدن-تجارت

لاستیک دانلوپ و ویژگی های آن

 

 لاستیک‌ های دانلوپ دارای طراحی منحصر به فردی هستند به همین دلیل فرمان‌ پذیری بسیار خوبی دارند. هندلینگ مناسب از جمله ویژگی‌ های لاستیک دانلوپ است. لاستیک دانلوپ از لایه‌ های مختلف ساخته شده است و به کارگیری این لایه‌ ها در جهت مقاومت بالای تایر در نظر گرفته شده است. این لاستیک‌ ها با دوام هستند و در مقایسه با تایر های هم رده قیمت مناسبی دارند. لاستیک دانلوپ در انواع مدل‌ ها ساخته شده است و متناسب با نوع خودرو می‌ توانید لاستیک دانلوپ را تهیه کنید. اگر می‌ خواهید خرید لاستیک دانلوپ را انجام دهید، از طریق مجموعه چرخ و یدک به راحتی می‌ توانید انواع تایر ها را تهیه نمایید. شرکت دانلوپ انواع تایر ها از جمله لاستیک سواری، لاستیک شاسی بلند، لاستیک اتوبوس، لاستیک کامیون و غیره را طراحی نموده است. فروشگاه چرخ و یدک فروش لاستیک دانلوپ را به صورت گسترده به سراسر کشور ارائه می‌ نماید.

فروش لاستیک دانلوپ

معرفی لاستیک دانلوپ

جان بوید دانلوپ بنیان گذار شرکت دانلوپ در سال ۱۸۸۷ تاسیس شد. محصولات کمپانی دانلوپ کیفیت بسیار بالایی دارند و دانلوپ به عنوان اولین شرکت تایرساز در جهان شناخته می‌ شود. ایمنی یکی از مشخصه‌ های تایر های دانلوپ می‌ باشد. این تایر ها دارای ایمنی بالایی هستند زیرا انعطاف مناسب و چسبندگی مناسب با سطح جاده و فرمان‌ پذیری خوب از ویژگی‌ های لاستیک دانلوپ می‌ باشد. لاستیک‌ های دانلوپ بدون صدا بوده و مزاحمتی را برای سرنشینان خودرو ایجاد نمی کند. فناوری ساخت لاستیک‌ های دانلوپ به صورت یکپارچه می‌ باشد به این صورت تایر ها عملکرد بهتری داشته و دوام و ماندگاری بیشتری دارند. لاستیک دانلوپ دارای حداکثر میزان ترمزگیری بوده و همچنین این تایر ها به دلیل انعطاف خوبی که دارند در شرایط مختلف عملکرد خوبی را از خود نشان می‌ دهند. در تولید تایر های دانلوپ از پلیمر هایی به منظور نرمی بیشتر استفاده می‌ شود. به همین جهت این لاستیک‌ ها دارای فرمان پذیری و حرکت بسیار عالی هستند. همانطور که گفتیم لاستیک‌ های دانلوپ چسبندگی بسیار خوبی دارند و این به دلیل وجود سیلیس در ترکیبات ساخت این تایر ها است. برند دانلوپ دارای رتبه پنجم در تعداد تایر تولیدی می‌ باشد. دانلوپ ابتدا اولین کارخانه خود را در ایرلند افتتاح کرد اما بعده ها در سراسر جهان کارخانه‌ های تایرسازی دانلوپ را تاسیس نمود. امروزه شرکت سومیتومو ژاپن صاحب کمپانی دانلوپ است و به همین دلیل این لاستیک در انواع تایر های ژاپنی دسته‌ بندی می‌ شود. فروش لاستیک دانلوپ توسط این مجموعه با مدل های مختلف در نظر گرفته شده است تا بهترین تایر ها را انتخاب و خریداری کنید.

خرید لاستیک دانلوپ با قیمت ارزان

فروشگاه‌ هایی که تایر های خارجی را عرضه می‌ کنند برخی محصولات دانلوپ را نیز ارائه می‌ نمایند. تایر های دانلوپ توسط معدود فروشندگان به فروش می‌ رسد زیرا تعداد کمی از این تایر ها در کشورمان وجود دارد. تامین کنندگانی مانند فروشگاه چرخ و یدک می‌ توانند فروش محصولات دانلوپ را ارائه نمایند. در خرید لاستیک دانلوپ انتخاب لاستیک‌ ها را بر اساس کاربری و نوع اتومبیل و شرایط منطقه‌ ای انجام دهید. همچنین در صورتی که با اتومبیل خود بار حمل می‌کنید باید به آن در زمان خرید لاستیک دانلوپ دقت داشته باشید. هر یک از لاستیک‌ های دانلوپ دارای ساخت به شکل مختلف بوده و در انتخاب تایر باید دقت زیادی داشته باشید و با توجه به مشخصات فنی تایر ها نوع مناسبی از آن را تهیه کنید. در سایت چرخ و یدک انواع تایر های دانلوپ گردآوری شده و امکانی برای مشتریان عزیز فراهم شده تا بتوانند مشخصات تایر ها را مشاهده کنند و نوع مناسب تایر را تهیه نماید.

فروش لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ

قیمت لاستیک دانلوپ بر اساس کیفیت ساخت و مدل آن متنوع است و هر یک از لاستیک‌ های دانلوپ دارای قیمت‌ های مختلفی می‌ باشند. به طور کلی لاستیک‌ های دانلوپ دارای قیمت گذاری مناسبی هستند. برای خرید لاستیک دنلوپ با قیمت مناسب ، به شما فروشگاه چرخ و یدک را معرفی می‌کنیم زیرا این مجموعه تنوع زیادی از تایر ها را به شما ارائه می کند و مناسب‌ ترین قیمت را برای فروش لاستیک‌ دانلوپ در نظر گرفته است.در زمان خرید لاستیک دانلوپ باید به کیفیت آن توجه کنید و تایر ها را در نوع اصلی تهیه کنید زیرا تایر ها در بازار در انواع تقلبی هم به فروش می‌ رسند.

تولید لاستیک دانلوپ

شرکت دانلوپ انواع لاستیک‌ های با عملکرد بالا را به تولید می‌ رساند و در این زمینه مهارت زیادی دارد. تولیدات کمپانی دانلوپ دارای استاندارد روز دنیا است و همین موجب شده شرکت‌ های خودروساز زیادی این تایر ها را به عنوان تایر فابریک خودرو های خود انتخاب کنند. به طوری که کمپانی‌ های بنز ، بی‌ام‌ و ، آلفا رومئو، لکسوس و غیره از برند هایی هستند که برای خودرو هایشان از لاستیک دانلوپ بهره می‌ برند. همانطور که گفته شد لاستیک دانلوپ از جمله لاستیک‌ های ژاپنی می‌ باشد و کیفیت کالا های ژاپنی بر همگان آشکار می‌ باشد. در کشور ما نیز تایر های دنلوپ طرفداران زیادی دارد. برند دانلوپ دارای تنوع کاملی از لاستیک‌ ها برای استفاده در وسایل نقلیه مختلف می‌ باشد. برای خرید لاستیک دانلوپ توجه به کاربری وسایل نقلیه و نوع آن و همچنین توجه به شرایط آب و هوایی منطقه بسیار مهم است. در تایر های دانلوپ بر روی جداره این لاستیک‌ ها مشخصاتی از قبیل تاریخ تولید، میزان فشار حرارتی، نوع ساخت، میزان فشار مقاومتی ، مدل تایر و غیره درج شده است که با بررسی مشخصات می‌ توانید اطلاعات خوبی را دریافت کنید. لاستیک‌ های دانلوپ در انواع لاستیک‌ های تابستانه، لاستیک‌ های زمستانه ، لاستیک‌های ۴ فصل، لاستیک‌ های مخصوص وانت‌ ها، لاستیک‌ های رانندگی راحت و لاستیک‌های عملکرد بالا طراحی شده اند.طراحان دانلوپ در تولید این لاستیک‌ ها از پیچیده‌ ترین فناوری‌ ها استفاده کرده‌ اند تا تایر هایی که تولید می شوند علاوه بر عملکرد بالا دوام خوبی هم داشته باشند. کیفیت سواری با استفاده از تایر های دانلوپ بسیار بالا است. همین موجب شده فروش لاستیک دانلوپ روز به روز گسترش پیدا کند و متقاضیان بیشتری برای خرید لاستیک دانلوپ وجود داشته باشد. از طرفی قیمت لاستیک دانلوپ بسیار مناسب است و در میان تایر های هم رده دیگر می‌ تواند مقرون به صرفه باشد.

فروش لاستیک دانلوپ

 فروش لاستیک دانلوپ به صورت اینترنتی

فروشگاه‌ هایی که به صورت غیر حضوری در بستر اینترنت فعالیت دارند توانسته‌ اند شرایطی را مهیا کنند تا دسترسی غیر حضوری را برای مشتریان ایجاد شود. فروش لاستیک دانلوپ به صورت غیر حضوری موجب شده افراد نیازی به جستجوی فروشگاه‌ ها در منطقه خود نداشته باشند و به فروشگاه‌ های آنلاین در سراسر کشور دسترسی داشته باشند. بدین ترتیب خرید ها بسیار ساده‌ تر و در زمان کوتاه تر انجام می‌ گیرد. مجموعه چرخ‌ و یدک به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌ های فروش لاستیک دانلوپ به صورت اینترنتی فعالیت خود را آغاز نموده است و دارای سال‌ ها سابقه در این حوزه می‌ باشد. محصولات چرخ و یدک به قدری زیاد است که می‌ توانید به راحتی لاستیک مورد نظر خود را از میان مدل‌ های تایر دانلوپ بیابید. فروش لاستیک دانلوپ توسط این مجموعه ارائه می‌ گردد و فروشگاه چرخ و یدک مشتریان دائمی زیادی دارد. با توجه به اینکه فروش لاستیک دانلوپ توسط این مجموعه با پایین‌ ترین قیمت انجام می‌ گیرد مشتریان همواره از خریدهایشان رضایت دارند.

https://charkhoyadak.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا