علمی و فناوری

آیفون 15 در 22 شهریور روانه بازار خواهد شد.

شرکت اپل؛ همیشه محصولات خود را در شهریور ماه معرفی و روانه بازار می کند. و شایعاتی وجود دارد که سری آیفون 15 نیز می تواند این روند را ادامه دهد. طبق آخرین گزارش، عرضه آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس نیز در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. سال گذشته، اپل رویداد راه اندازی «Far Out» خود را در 7 سپتامبر برگزار کرد و در آن از مدل های آیفون 14 رونمایی کرد.

شرکت کوپرتینویی در مورد جزئیات سری جدید آیفون 15 صحبت کرده است. با این حال،شایعاتی راجب مشخصات و قیمت احتمالی این گوشی ها وجود دارد. احتمال دارد که مدل‌های وانیلی اپل با تراشه A16 Bionic کار کنند، در حالی که مدل‌های iPhone 15 Pro از A17 Bionic SoC استفاده می‌کنند.

آیفون 15 در 13 سپتامبر روانه بازار خواهد شد.
آیفون 15 در 13 سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

 

اگر این گزارش درست باشد، اپل در روز چهارشنبه، 13 سپتامبر، رویدادی را برای معرفی آیفون 15 برگزار خواهد کرد. این گزارش به نقل از منابع متعدد، گفته است که از اپراتورهای تلفن همراه خواسته شده است که از کارمندان بخواهند در ماه سپتامبر به دلیل اعلامیه تلفن هوشمند بزرگ روز 13 مرخصی نگیرند.

از آنجایی که اپل به طور مداوم رویداد های پاییزی خود را در ماه سپتامبر برگزار می کند، می توان انتظار داشت که این شرکت به این جدول زمانی پایبند باشد.

سال گذشته، سری آیفون 14 در تاریخ 7 سپتامبر رونمایی شد. پیش‌سفارش‌های آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از 9 سپتامبر آغاز شد. اگر این شرکت همین روند را دنبال کند،پیش‌سفارش‌های سری آیفون 15 را می‌توان از 15 سپتامبر سال جاری آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا