برگزاری نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی
24 اردیبهشت 1402
0 زمان مطالعه یک دقیقه
سازمان منطقه آزاد انزلی ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه میزبان نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است که در آن مدیران روابط عمومی هفت منطقه آزاد و ۲۵ منطقه ویژه اقتصادی حضور دارند.
به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، محمد حسین شفیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تقدیر از شرکت مدیران روابط عمومیها این نشست را مقدمهای برای آشنایی و همافزایی بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دانست و افزود: در مناطق آزاد تاکید بر ارائه محصولات باکیفیتی است که پتانسیلها و ظرفیتهای این مناطق را معرفی میکند.
وی یاد آور شد: دنیا وارد مرحله جدیدی از جنگ رسانهای شدهایم که در آن مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برجستهسازی پتانسیل مناطق و شرکت در ورکشاپها و کلاسهای بازآموزی محصولات خبری خود را کیفی سازی کنند. باید بتوانیم از ابزار و تکنیک های رسانهای برای بیان ظرفیت های موجود بهره گیریم.شفیق ادامه داد: رسانهها تا حد امکان باید اشکلات خبری در تولیدات رسانه ای را کاهش داده و مشارکت فعالانه در این بخش داشته باشند.
شفیق خواستار برگزاری جشنوارهای دائمی از محصولات خبری روابط عمومیها شد و اظهار کرد: در این جشنواره محصولات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از پتانسیل های منطقه آزاد انزلی ارتقاء سواد رسانهای برای مدیران روابط عمومیها را لازم و ضروری دانست و افزود: مدیران روابط عمومی باید پتانسیلها و ظرفیتهای موجود در مناطق تابعه خود را به نحوی صحیح اطلاع رسانی کنند.
در اولین روز این نشست کارگاه آموزشی سواد رسانه با سرفصل جهاد تبیین ، اخلاق در رسانه و اقناع برگزار شد و برای مدیران روابط عمومیها در مورد دروازه بانی خبر آموزش دیدند.
سازمان منطقه آزاد انزلی ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه میزبان نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور است که در آن مدیران روابط عمومی هفت منطقه آزاد و ۲۵ منطقه ویژه اقتصادی حضور دارند.
به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، محمد حسین شفیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور با تقدیر از شرکت مدیران روابط عمومیها این نشست را مقدمهای برای آشنایی و همافزایی بین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی دانست و افزود: در مناطق آزاد تاکید بر ارائه محصولات باکیفیتی است که پتانسیلها و ظرفیتهای این مناطق را معرفی میکند.
وی یاد آور شد: دنیا وارد مرحله جدیدی از جنگ رسانهای شدهایم که در آن مدیران روابط عمومی باید علاوه بر برجستهسازی پتانسیل مناطق و شرکت در ورکشاپها و کلاسهای بازآموزی محصولات خبری خود را کیفی سازی کنند. باید بتوانیم از ابزار و تکنیک های رسانهای برای بیان ظرفیت های موجود بهره گیریم.شفیق ادامه داد: رسانهها تا حد امکان باید اشکلات خبری در تولیدات رسانه ای را کاهش داده و مشارکت فعالانه در این بخش داشته باشند.
شفیق خواستار برگزاری جشنوارهای دائمی از محصولات خبری روابط عمومیها شد و اظهار کرد: در این جشنواره محصولات برتر معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.مهدی کاظمیان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد انزلی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از پتانسیل های منطقه آزاد انزلی ارتقاء سواد رسانهای برای مدیران روابط عمومیها را لازم و ضروری دانست و افزود: مدیران روابط عمومی باید پتانسیلها و ظرفیتهای موجود در مناطق تابعه خود را به نحوی صحیح اطلاع رسانی کنند.
در اولین روز این نشست کارگاه آموزشی سواد رسانه با سرفصل جهاد تبیین ، اخلاق در رسانه و اقناع برگزار شد و برای مدیران روابط عمومیها در مورد دروازه بانی خبر آموزش دیدند.