خراسان جنوبی

مدیری که پاسخگو نباشد، مؤاخذه می شود

نقش نیوز-خراسان جنوبی- رضا بهنام:استاندار خراسان جنوبی گفت: در دولت سیزدهم که پاسخگویی به مطالبات مردمی حرف اول را می زند، مدیری که پاسخگو نباشد، مؤاخذه می شود.
دکتر قناعت با بیان این مطلب در جریان بازدید از واحد خبر صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در در دولت سیزدهم و با تدبیر آیت الله رئیسی، پاسخگویی به مطالبات مردمی حرف اول را می زند، لذا شخص رئیس قوه مجریه با حضور در دل مردم ، به صورت چهره به چهره پاسخگوی آنهاست.
وی ادامه داد: مدیران ما باید تابع این شرایط باشند لذا مدیری که پاسخگوی مطالبات مردمی نیست از جنس مردم نبوده و در دولت سیزدهم هم جایی ندارد.
به گفته وی؛ مدیران باید پاسخگوی رسانه ها که همان مطالبات مردمی است، باشند و اگر غیر این باشد مورد مؤاخذه قرار می گیرند.
استاندار با تأکید بر این که در شرایط فعلی، حرف اول را رسانه می زند، گفت: پیشرفت و ترقی هر کشوری وابسته به رسانه های فعال و به روز بودن آنها می باشد.
قناعت تصریح نمود: در حال حاضر رسانه ملی ما در تقابل ما چند صد هزار رسانه معاند قرار دارد و اگر چه آنها مدام نقاط ضعف ما را پررنگ می کنند و توفیقات مان را ضعیف نشان می دهند اما وجود نیروهای دلسوز نظام و انقلابی در صدا و سیما سبب شده ، این تقابل ها را به خوبی پاسخ گفته است.
وی ادامه داد: در استان ما هم در معرفی ظرفیت ها، پتانسیل ها و چالش ها حرف اول را رسانه ها می زنند.
استاندار، یکی از مهمترین مسایل روز جامعه را خدشه وارد شدن به اعتماد مردم عنوان کرد و گفت: این مشکل به واسطه تلاش های نظام سلطه و بی کفایتی برخی مدیران ایجاد شده و صدا و سیما وظیفه دارد که این اعتماد را به مردم برگرداند.
دکتر قناعت ادامه داد: یکی از راه های رسیدن به این هدف، شفاف سازی است که با احصاء مشکلات توسط صدا و سیما و انعکاس آنها به عنوان مطالبات مردم و پاسخگویی مدیران محقق می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا