آخرین اخباراستان ها

مسافران نوروزی پایانه‌های تهران ۸۳ درصد کاهش داشت

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران گفت: تعداد مسافران از یکم تا هفدهم فروردین ماه امسال نسبت به این بازه زمانی در سال ۹۸، ۸۳ درصد کاهش داشته است.

نوشته های مشابه

به گزارش نقش نیوز، روز دوشنبه سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران، امیرحسین صدیقی اظهارداشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم اجرای دستورالعمل‌های مرتبط برای کاهش شیوع این بیماری، پایانه‌های تهران نیز شاهد کاهش ۸۳ درصدی مسافران بوده است.

وی با اشاره به همکاری و تعهد هموطنان مسئولیت‌پذیر نسبت به دستورالعمل‌های مبارزه با شیوع ویروس کرونا گفت: خوشبختانه بسیاری از شهروندان با ماندن در خانه‌هایشان و پرهیز از انجام سفرهای نوروزی سعی در همکاری برای مبارزه با شیوع این بیماری کردند.

صدیقی افزود: تعداد مسافران جابه جا شده از پایانه‌های برون شهری غرب، جنوب، شرق، بیهقی و پونک تهران کاهش محسوس ۸۳ درصدی را تجربه کرد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران با اعلام کاهش ۷۱ درصدی در تعداد سرویس‌های خروجی از پایانه‌های پایتخت بیان کرد: در بازه زمانی ۱۷ روز ابتدای فروردین ماه امسال در مجموع از پنج پایانه پایتخت، ۱۰۵هزار و ۶۰۲ مسافر خارج شده‌اند.

صدیقی ضمن قدردانی از همکاری هموطنان در رعایت توصیه‌های مسئولین برای مبارزه با بیماری کرونا گفت: با توجه به اینکه هنوز شیوع این بیماری مهار نشده است کماکان از هموطنان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان و قطع زنجیره انتقال این ویروس از حضور در پایانه‌ها و انجام سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن ماه سال ۹۸ کشور را درگیر کرده بر اساس اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۶۰هزار و ۵۰۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۳هزار و ۷۳۹ نفر به علت ابتلا به این بیماری فوت کرده‌ و ۲۴ هزار و ۲۳۶ نفر از مبتلایان بهبود یافته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا