علمی و فناوری

منتظر گوشی OnePlus Ace 2 Pro با 24 گیگابایت رم، قوی‌ترین پردازنده و بهترین خنک‌کننده گوشی باشید

OnePlus Ace 2 Pro قرار است در تاریخ 16 آگوست عرضه شود. اخیراً، OnePlus جزئیات رم و فضای ذخیره سازی OnePlus Ace 2 Pro را فاش کرده است. تایید شده است که با 24 گیگابایت حافظه داخلی سریع عرضه می شود. OnePlus Ace 2 Pro دارای یک موتور حسگر لرزش بیونیک و یک حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای احراز هویت خواهد بود. در حال حاضر اجرای آن بر روی Snapdragon 8 Gen 2 SoC تایید شده است.

OnePlus جزئیات بیشتری از OnePlus Ace 2 Pro از طریق Weibo فاش کرده است. اکنون با 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 عرضه می شود. گفته می شود رم تولید شده توسط SK Hynix 54 برنامه را فعال نگه می دارد و به 41 برنامه اجازه می دهد تا حداکثر 72 ساعت در پس زمینه اجرا شوند.

ادعا می‌شود که OnePlus Ace 2 Pro اولین گوشی در جهان است که با 24 گیگابایت رم داخلی عرضه می‌شود، با این حال Red Magic 8S Pro+ ماه گذشته با پیکربندی حافظه رم 24 گیگابایتی + 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه شد.

منتظر گوشی OnePlus Ace 2 Pro با 24 گیگابایت رم، قوی‌ترین پردازنده و بهترین خنک‌کننده گوشی باشید
منتظر گوشی OnePlus Ace 2 Pro با 24 گیگابایت رم، قوی‌ترین پردازنده و بهترین خنک‌کننده گوشی باشید

برای بازی، OnePlus Ace 2 Pro دارای موتور خطی محور X است که گفته می شود حجمی بیش از 600 میلی متر مربع دارد. همچنین دارای موتور ویبره Bionic خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت فوق‌العاده نازک در نمایشگر خواهد بود و 2 سانتی‌متر بالاتر از گوشی‌های قبلی OnePlus قرار خواهد گرفت.

معرفی OnePlus Ace 2 Pro در تاریخ 16 آگوست ساعت 14:30 به وقت محلی (12:00 بعد از ظهر به وقت محلی) در چین برگزار می شود. تایید شده است که دارای صفحه نمایش 6.74 اینچی OLED 1.5K (1240×2772 پیکسل) با رزولوشن با نرخ تازه سازی 120 هرتز، گواهی HDR10+ و تراکم پیکسلی 450ppi است. نمایشگر دارای یکسوراخ در مرکز است تا دوربین سلفی را در خود جای دهد. این دستگاه با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کار می کند و به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 150 واتی SuperVOOC مجهز شده است.

OnePlus Ace 2 Pro احتمالاً جانشین OnePlus Ace Pro خواهد شد که سال گذشته معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا