آخرین اخبارعلمی و فناوری

مقایسه a04s با a04؛ انتخاب و خرید آسان از پیندو

 

دو مورد از گوشی‌های اقتصادی محبوب که از سوی شرکت سامسونگ تولید شده‌اند، A04s و A04 هستند. این دو دستگاه به دلیل قیمت مناسب و مشخصات فنی قابل توجه، جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران پیدا کرده‌اند و از گوشی‌های پرفروش هستند. در صورتی‌که قصد دارید که یکی از این دو موبایل را بخرید، با ما همراه باشید تا در این مطلب به مقایسه a04s با a04 بپردازیم و درباره مشخصات فنی این دو دستگاه صحبت کنیم.

معرفی گوشی سامسونگ a04

خرید گوشی سامسونگ a04  از پیندو

سامسونگ A04 یکی از گوشی‌های هوشمند اقتصادی شرکت سامسونگ است. این گوشی با تمرکز بر قیمت مناسب و ارائه امکانات پایه، برای کاربران معمولی و کسانی که به دنبال گوشی دوم هستند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. شرکت سامسونگ در این دستگاه صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن HD+را به‌کار برده و آن را به پردازنده Mediatek MT6765 Helio P35 مجهز کرده است. در بازار شاهد مدل‌های مختلف این گوشی با رم 3 تا 8 گیگابایت و حافظه داخلی 32 تا 128 گیگابایت هستیم. سامسونگ a04 در بخش دوربین نیز دارای دوربین عقب دوگانه 50 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی و 2 مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین ماکرو است. در بخش جلویی نیز این دستگاه دوربین جلو 5 مگاپیکسلی دارد. باتری مورد استفاده در گوشی سامسونگ گلکسی a04، دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است. از جمله نقاط قوت این موبایل می‌توانیم به قیمت مناسب، باتری قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ و پشتیبانی از کارت حافظه اشاره کنیم. نقطه ضعف این دستگاه نیز پردازنده ضعیف و دوربین متوسط آن است. به‌طور کلی سامسونگ A04 با توجه به قیمت اقتصادی خود، امکانات قابل قبولی را ارائه می‌دهد. بنابراین اگر به دنبال گوشی مقرون‌به‌صرفه برای کارهای روزمره مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و استفاده از شبکه‌های اجتماعی هستید، A04 گزینه مناسبی خواهد بود؛ اما اگر عملکرد بالا یا عکاسی باکیفیت برای شما در اولویت است، باید به دنبال مدل‌های دیگر باشید.

معرفی گوشی سامسونگ a04s

خرید گوشی سامسونگ از فروشگاه اینترنتی پیندو

گلکسی A04s یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی شرکت سامسونگ به‌شمار می‌آید. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع PLS LCD است که رزولوشن 720×1600 پیکسل را ارائه می‌دهد. این دستگاه از پردازنده نوعExynos 850 ، رم در دو مدل 3 یا 4 گیگابایت و حافظه داخلی در 32 تا 128 گیگابایت بهره می‌برد. در بخش دوربین، سامسونگ a04s یک سنسور بیشتر از A04 دارد. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است؛ a04s در بخش دوربین سلفی نیز سنسور 5 مگاپیکسلی دارد. لازم به ذکر است که این دستگاه با داشتن باتری از نوع 5000 میلی‌آمپر ساعتی و به دلیل قیمت مناسب، باتری قدرتمند، صفحه نمایش بزرگ، دوربین باکیفیت، پشتیبانی از دو سیم کارت و کارت حافظه، محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. البته از نقاط ضعف سامسونگ a04s می‌توان به پردازنده ضعیف و رزولوشن پایین صفحه نمایش اشاره کرد.

مقایسه گوشی‌های a04s با a04

گوشی سامسونگ از پیندو

به منظور مقایسه گوشی‌های A04 و A04s باید به این موضوع اشاره کنیم که هر دو این محصولات از موبایل‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ هستند. یکی از تفاوت‌های بین این دو گوشی در بخش پردازنده آن‌هاست. در A04 از پردازنده MediaTek Helio P35 استفاده می‌شود؛ این در حالی است که A04s از پردازنده اگزینوس 850 سامسونگ بهره می‌برد که کمی سریع‌تر و کارآمدتر است. بنچمارک‌ها نشان می‌دهند که A04s حدود 30درصد سریع‌تر از A04 است. در بخش رم نیز A04 حداکثر رم 3 گیگابایت دارد؛ اما موبایل A04s حداکثر 4 گیگابایت رم دارد. نکته قابل توجه اینکه A04 فاقد حسگر اثر انگشت است؛ ولی در A04s شاهد حسگر اثر انگشت جانبی برای امنیت بیشتر هستیم. سیستم دوربین A04 دارای سیستم دوربین دوگانه است؛ در حالی‌که در A04s سیستم دوربین سه‌گانه دیده می‌شود.

برای پاسخ به این پرسش که این دو گوشی برای چه افرادی مناسب هستند، باید بگوییم کهA04 گزینه خوبی برای کاربرانی است که می‌خواهند محصولی با قیمت پایین بخرند. از سوی دیگر اگر عملکرد پردازنده برای شما مهم نیست و نیازی به حسگر اثر انگشت ندارید، ولی رم بالا برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید برای خرید سامسونگ A04 اقدام کنید. از سوی دیگر اگر به دنبال موبایلی با قابلیت عکسبرداری فوق عریض هستید یا برای شما داشتن حسگر اثر انگشت و عملکرد پردازنده مهم است، باید سامسونگ A04s را برای خرید در نظر بگیرید. به دلیل داشتن یک دوربین اضافه، حسگر اثر انگشت، پردازنده قدرتمندتر و… قیمت گوشی a04s https://www.pindo.ir/list/samsung-galaxy-a04-s/بیشتر از A04 است.

خرید موبایل سامسونگ A04 و A04s از سایت پیندو

در صورتی‌که می‌خواهید برای خرید موبایل سامسونگ A04 و A04s اقدام کنید، می‌توانید برای این منظور از خدمات وب‌سایت پیندو بهره ببرید. مجموعه پیندو که به‌طور خاص بر روی خرید و فروش کالاهای نو تمرکز دارد، فضایی ساده و کارآمد را برای معاملات بدون واسطه بین خریداران و فروشندگان فراهم کرده است. در پیندو به‌عنوان بازار آزاد، هر کسب‌وکاری می‌تواند بدون هیچ محدودیتی، کالای نو خود را به روش دلخواه به فروش برساند. این پلتفرم با ارائه طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها و امکان مقایسه قیمت، شرایط پرداخت، ارسال و مرجوعی، به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی کالای مورد نظر خود را بیابند و با بهترین شرایط خریداری کنند. لیست دسته‌بندی‌های محصولاتی که در سایت پیندو وجود دارند، به شرح زیر هستند:

  • کالای دیجیتال
  • خانه و آشپزخانه
  • مد و پوشاک
  • زیبایی و سلامت
  • فرهنگ و هنر
  • سرگرمی و فراغت
  • وسایل نقلیه
  • خدمات
  • صنعتی و اداری
  • مواد غذایی

حرف آخر

در این مطلب شما را با دو گوشی اقتصادی سامسونگ یعنی گلکسی A04 و A04s آشنا کردیم. اگر می‌خواهید برای خرید هریک از این محصولات اقدام کنید، می‌توانید فرایند خرید را از طریق فروشگاه اینترنتی پیندو انجام دهید و محصولات مورد نظر خود را از این پلتفرم خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا