آخرین اخباربانک-بیمه-بورس

رشد ۸۰ درصدی پرتفوی بیمه‌ای شرکت بیمه ملت

گزارش 6 ماهه اول 1402 نشان داد؛ سود بیمه ملت ۴ برابر بیشتر شد.

به دنبال رشد ۸۰ درصدی پرتفوی بیمه‌ای شرکت بیمه ملت و کاهش نسبت خسارت به زیر ۵۰ درصد در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ و همچنین رشد سود سه ماهه از ۱۴ میلیارد تومان در سال گذشته به 77 میلیارد تومان در فصل بهار سال‌جاری، سود این شرکت حدود ۴ برابر افزایش یافته و برای هر سهم خود ۶۶ ریال سود محقق کرده که نسبت به دوره مشابه قبل رشد 263 درصدی را رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری نقش نیوز ، بر اساس گزارش منتشر شده در سامانه کدال، این شرکت با کسب سود 198 میلیارد تومانی، رشدی 263 درصدی نسبت به مدت مشابه 6 ماهه نخست سال 1401 را رقم زده و این ارقام نشان می‌دهد شرکت در هدف‌گذاری خود برای سال 1402 قدم‌های بزرگی را برداشته است.

بررسی عملکرد شرکت بیمه ملت در کدال نشان می‌دهد سود خالص 6 ماهه اول سال 1401 معادل 54.5 میلیارد تومان بوده است و کسب سود 198 میلیارد تومانی برای 6 ماهه اول سال‌جاری نشان‌دهنده رشد چشم گیر سود برای سهامداران این شرکت است.

از سوی دیگر سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای برای 6 ماهه نخست سال معادل 195 میلیارد تومان و سود عملیاتی نیز معادل 171 میلیارد تومان است.

کسب سود در این شرایط، نشان از مدیریت صحیح ریسک، مدیریت مناسب هزینه‌های شرکت و سرمایه‌گذاری موثر بیمه ملت در 6 ماهه نخست سال 1402 دارد که کارنامه‌ای موفق را پیش روی سهامداران و بیمه‌گذاران آن قرار داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا