آخرین اخباراجتماعی

خرید خانه در دبی ؛ هر آنچه که جهت تهیه خانه در دبی باید بدانید!

  اگر به دنبال اخد اقامت در دبی و یک سرمایه‌گذاری پُرسود هستید، خرید خانه در دبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در سال‌های اخیر، ایرانیان بسیاری با خرید ملک در این منطقه موفق به اخذ اقامت کشور امارات شده‌اند.

 

این روزها که اغلب مردم به فکر مهاجرت از ایران و ارتقاء کیفیت زندگی خود و فرزندانشان هستند، انتخاب یک منطقه ایده‌آل برای زندگیاهمیت زیادی برای آن‌ها دارد. از سوی دیگر، انتخاب یک منطقه مناسب برای مهاجرت، علاوه بر امکان ساخت زندگی رویایی، فرصت‌های بی‌شماری را برای پیشرفت در اختیار افراد قرار می‌دهد. یکی از محبوب‌ترین مناطقی که توجه افراد بسیاری را از سراسر دنیا جلب کرده، دبی است. به‌طوری‌که سیل عظیمی از مردم سراسر جهان برای اخذ اقامت این منطقه بی‌نظیر به دنبال خرید خانه در دبی هستند.

اخذ اقامت با خرید خانه در شهر دبی

اگر به دنبال اخد اقامت در دبی و یک سرمایه‌گذاری پُرسود هستید، خرید خانه در دبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در سال‌های اخیر، ایرانیان بسیاری با خرید ملک در این منطقه موفق به اخذ اقامت کشور امارات شده‌اند. خوشبختانه این کشور هیچ تفاوتی برای ملیت‌ها در نظر نگرفته است؛ ازاین‌رو افراد با هر ملیتی می‌توانند برای خرید ملک در امارات اقدام کنند. البته مدت زمان اخذ اقامت این کشور براساس ارزش ملک تعیین می‌شود. همچنین برای تمدید ویزای خود باید ملکتان را حفظ نموده و در صورت داشتن ویزا دوساله هر شش ماه یک‌بار و ویزای طلایی یا گلدن ویزا هر ده سال به این کشور محبوب و پُرجاذبه سفر نمایید.

خرید خانه در دبی

قیمت خانه در دبی به تومان

بدون شک، یکی از مهمترین دغدغه متقاضیان خرید خانه در دبی، اطلاع از قیمت‌ها است. در این رابطه باید بگوییم که قیمت ملک در این شهر با توجه به امکانات گسترده‌ای که پیش روی شما قرار می‌دهد، کاملا منطقی و مناسب است. البته همانند تمام شهرهای دنیا، قیمت ملک در نقاط مختلف دبی متفاوت می‌باشد. به‌طورکلی، قیمت خانه در این شهر از 200000 هزار درهم به بالا می‌باشد. همچنین برای اطلاع دقیق از قیمت ملک در منطقه مورد نظرتان، می‌توانید با کارشناسان املاک سون سنچری تماس حاصل کنید.

مزایای خرید خانه در دبی

همانطور که اشاره شد، مزایای بی‌شمار خرید خانه در شهر دبی باعث شده است که افراد زیادی از سراسر جهان قصد مهاجرت به این شهر را داشته باشند. در ادامه به مهمترین مزایای خرید ملک در دبی می‌پردازیم:

  • امنیت بالای کشور
  • سطح درمانی پیشرفته
  • اقتصاد رو به رشد
  • سرعت بالای توسعه‌پذیری کشور
  • امکان اخذ اقامت برای افراد خانواده
  • سیستم حمل‌ونقل مدرن
  • وجود مدارس برای تمام ملیت‌ها
  • امکان اجاره دادن ملک
  • کسب درآمد بالا از اجاره دادن ملک

خرید خانه در دبی

مراحل خرید ملک در دبی

اگر قصد خرید خانه در دبی را دارید، باید با تمام مراحل خرید آن آشنا شوید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  1. برای اخذ اقامت دبی، ارزش ملکی که برای خرید انتخاب می‌کنید باید حداقل 750 هزار درهم باشد.
  2. به کاربری ملک مورد نظرتان برای دریافت ویزا توجه کنید؛ زیرا ویزای این کشور به تمام املاک تعلق نمی‌گیرد.
  3. قوانین خرید ملک در امارات دائما در حال تغییر است؛ بنابراین پیش از هرگونه اقدام جدی در این خصوص باید از قوانین جدید اطلاع داشته باشید.
  4. املاک مطمئن و باسابقه‌ای را برای خرید خانه در این منطقه انتخاب کنید.
  5. از واقعی بودن اسناد و مدارک ملک مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید.
  6. برای انجام کارهای اولیه لازم است تا مقداری از مبلغ ملک را به عنوان ودیعه به مالک ملک پرداخت نمایید.

قیمت خرید خانه در دبی به تومان

مزایای خرید ملک در دبی بیشتر است یا استانبول؟

دبی و استانبول، به عنوان دو شهر محبوب و پرطرفدار در بین ایرانیان شناخته می‌شوند؛ به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، ممکن است در انتخاب این دو مقصد تردید داشته باشند. در این قسمت شما را با مزایای خرید ملک در هر کدام از این شهرها آشنا می‌کنیم تا با اطمینان خاطر بیشتری در این مورد تصمیم‌گیری کنید.

با خرید ملک در استانبول می‌توانید از مزایایی همانند اخذ اقامت، امکان اخد پاسپورت ترکیه، زندگی در مکانی توریستی و زیبا را بدست آورید. درمقابل، خرید خانه در دبی فرصت‌هایی نظیر دریافت درآمد دلاری از اجاره ملکتان، امکان پیشرفت در کسب وکار، اخذ اقامت دبی، حفظ ارزش ملکتان، عدم وجود مالیات بر درآمد و ساخت یک زندگی رویایی در کشوری مدرن و توسعه‌ یافته را برای شما فراهم می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید با یک تیر چند نشان بزنید و زندگی بدون دغدغه‌ای را برای خود و فرزندانتان بسازید، خرید ملک در دبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

معرفی بهترین مناطق دبی برای خرید خانه

یکی‌دیگر از مراحل مهم خرید خانه در دبی، آشنایی با مناطق مختلف آن است. در این بخش به معرفی بهترین مناطق این شهر برای خرید خانه می‌پردازیم:

  • داون تاون دبی: یکی از محبوب‌ترین مناطق دبی برای سرمایه‌گذاری و زندگی برای ایرانیان، منطقه داون تاون است که در مرکز این شهر قرار دارد و افراد به راحتی به بزرگترین مال خاورمیانه دبی مال دسترسی دارند؛ به همین دلیل با خرید ملک در این منطقه می‌توانید به تمامی امکانات دسترسی داشته باشید.
  • دبی مارینا: این منطقه ساحلی بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند در مناطق ساحلی و مدرن زندگی کنند. دبی مارینا به دلیل داشتن کانال آب زیبا، دسترسی به دریا، فاصله کم تا جزیره بلوواترز ، امکانات تفریحی جذاب و آسمان خراش‌های باشکوه خود شناخته شده است.
  • پالم جمیرا: یکی‌دیگر از بهترین مناطق دبی برای خرید خانه، پالم جمیرا نام دارد. این جزیره مصنوعی به شکل نخل بوده و دارای امکانات لاکچری و ویلاهای مجلل با دسترسی اختصاصی به ساحل می‌باشد.
  • جی وی سی JVC: اگر به دنبال یک منطقه مدرن و در عین حال مقرون به‌صرفه هستید، منطقه جی وی سی انتخاب هوشمندانه‌ای برای شما خواهد بود.

پروسه درخواست خرید خانه در دبی

بدون‌شک، برای خرید خانه در دبی و اخد اقامت کشور امارات، چالش‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند؛ به همین دلیل باید پروسه درخواست خود را به یک املاک معتبر و باسابقه بسپارید. املاک سون سنچری با در اختیار داشتن مشاوران مجرب و کارشناسان دلسوز و باتجربه، سال‌هاست که در زمینه فروش، اجاره، مدیریت املاک و دکوراسیون داخلی در شهر دبی فعالیت می‌کند. خانم نغمه شیخ الاسلامی با ایده‌های ناب و استراتژی‌های هوشمندانه خود توانست با راه‌اندازی این مجموعه گام مهمی را در بهبود صنعت املاک دبی بردارد. بنابراین، شما عزیزان نیز از طریق ارتباط با این مجموعه می‌توانید پروسه خرید ملک خود را در کمال آرامش و رضایت دنبال کنید.

 

برچسب ها : خرید خانه در دبی,خانه در دبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا