آخرین اخباربین الملل

بانوی اول، تصمیم آخر را می‌گیرد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، تصمیم‌گیری برای آینده حضورش در انتخابات را با خانواده خود به خصوص همسرش، به بحث می‌گذارد.

به گزارش نقش نیوز  و به نقل از Tass، طبق گزارش شبکه تلویزیونی  NBC، حضور جو بایدن در رقابت انتخاباتی آینده، بستگی به نظر همسرش جیل بایدن دارد.

انتظار می‌رود بایدن روز یکشنبه در کمپ دیوید، با خانواده خود درباره آینده کمپین انتخاب مجددش بحث کند.به گفته یکی از منابع، تنها کسی که نفوذ مطلق بر او دارد، همسر اوست. اگر بایدن تصمیم بگیرد که باید مسیر تغییر کند، این تغییر انجام خواهد شد.منبع دیگری این موضوع را تأیید و اظهار کرد که تصمیم‌گیرندگان دو نفر هستند؛ رئیس جمهور و همسرش.

پیشتر، Axios گزارش داده بود که بایدن در صورتی که خانواده و دوستانش بگویند، از رقابت ریاست‌جمهوری کناره‌گیری خواهد کرد. از جمله این افراد، همسرش جیل بایدن، خواهر کوچکترش والری بایدن، دوست و مشاورش تد کافمن و همچنین گروه کوچکی از مشاوران کاخ سفید هستند.

اوایل این هفته، اولین مناظره تلویزیونی بین رئیس‌جمهور کنونی و پیشین آمریکا – جو بایدن و دونالد ترامپ – در آتلانتا (جورجیا) برگزار شد. طبق نظرسنجی فوری CNN، دو سوم از بینندگان گفتند که ترامپ در این مناظره برنده شده است.

روزنامه Wall Street Journal نیز پیش‌تر گزارش داده بود که عملکرد ناموفق بایدن در این مناظره، باعث نگرانی در بین دموکرات‌های کنگره شده است و برخی از آنها به دنبال یافتن یک نامزد جدید دموکرات هستند.

ایبنا : حمیدرضا ذوالقدریها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا